11 Ağustos 2009 Salı

yok başlık..

Bi kaç gün yine kayboluyorum. Bilgisayarım tamire gittiği için yazamayacağım bu arada bol bol bilgisayardan uzak durabilmenin keyfini çıkaracağım. Evde bilgisayar olduğu zaman ondan uzak durmam çok zor oluyor. Çok seviyoruzda birbirimizi =) Sevgilinin bilgisayarını aldım ordan yazıyorum şimdi. İpod aldım kendime pembesinden ona şarkı atmak için istedim sevgiliden bilgisayarını hazır bilgsayar bulmuşken bide 2 satır bişiler yazayım dedim.

Evde bol bol keyif yapıyroum ve kitap okuyorum evde yalnızım yine bu aralar çok güzel sessizlik. Hala empatiyi bitiremedim ama doğru düzgün okuyamıyordum 2 günden beri deli gibi okuyorum ve bitmek üzere çok sürükleyici elimden bırakamıyorum. Bitirdikten sonra hangi kitaba başayacağımı bilemiyorum sırada o kadar çok kitap var ki. Secret la devam edebilirim. Aldım ve başlamamak için kendimi tuttum bi kaç kitap birden okumayı seviyorum fakat. Secret öyle tek başına okunmalı iyice özmsenmeliymiş gibi geldii. Kitap gözümde çok büyüdü umarım hayal kırıklığı yaşamam.

Bilgisayarım tuşlarıda çok tuhaf geldi ya. Basmıyormuş gibi geliyor çok yumuşak yaylı gibi benimki bu kadar yaylı değil. =)

şimdilik bu kadar çoooooooook öpüyorum..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...