28 Ağustos 2009 Cuma

şizofren mim =)

Şizofren Peri'm beni mimlemiş. Kaç gündür düşünüyorum 7 garip mörf özelliği aklıma pek bişey gelmedi.. Ama Sevgili ne garipsin diye çok diyo bana bende bazen ne saçmaladım diyorum kendime ama iş yazmaya gelince bulamadım kilitlendim..

Neyse başlıyorum ufaktan bakalım neler gelecek aklıma..

1) Gece fotoğraf çekmekten korkarım mesela. Gece yatağa yattığım zaman yanlışlıkta telefonun kamerasını açtıysam çok panik olurum. Hemen kapatmaya çalışırım.

2) Sabahları uyanamamaktanda çok korkarım. Ölüp kalcam gecede sabah uyanamıycam öldüğümü bile anlayamayacakmışım gibi gelir.

3) Gece karanlıkta aynaya bakamam.

4) Bütün gece bi dünya rüya görürüm ve uyandığımda kendimi çok yorgun hissederim bazen olcaklarına inanabilirim ve bazen gerçektende olur.

5) Ben küçükken yaz okulunu kamp gibi bişey sanırdım. büyüdüm ve anladım kol gibi bişey..

6) Bulaşık köpüklerini bi dünya insan çok severken benim midem bulanır bööö çok tiskinçç

7) Biraz oğlan çocuğu gibiyimdir. Tek çocuk olduğum için babam beni her yere götürürmüş küçükken büyüdüğüm yerde ilçe olduğu için genelde herkes biribirini tanırdı. Babam traş olmaya giderken yanında gidip beklerdim daha neler neler. Bide dedemle pazara giderdik hazır bi sepet vardı alışverişi yaptıkran sora dedem beni at arabasına bindirip eve yollardı at arabasında tekerleğin olduğu tarafa oturup ayağımı tekerleğe sürtmeye bayılırdım..





En sevdiğim 7 şey ise;

1) gülmek

2) çukulata

3) waffle

4) deniz kum

5) türk kahvesi

6) çilek

7) 7 sayısı (sevgiliyle 7 aralıkta çıkmaya başladık ihih)

7leri bitirdim bende bu kadar bende bu mim'i Elizaphelia'ma ve Undefinable'me şutluyorum kolay gelsinn...

2 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Uuuuvvv! Mimlendim mi ne?! (=
En kısa zamanda geliyor mim yazım ;)

Bu arada sen de bayaaaaa bi garipmişsin kuzum (=
Eğlenceliydi...

Öperim ^^
-D-

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

yok ya sende dökül bakalım senden neler çıkacak o kadarda garip değilim =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...