18 Ağustos 2009 Salı

park sefası =)

Bugün öğleden sonra anneciğimle kısır yapalım dedik sonrada ben dedimki kısır yapalım parka gidelim damadınıda =p çağıralım. Anneciğimde tamam dedi ben kısır yaptım annem sigara böreği sevgiliyede söyledim hazırlan bekle diye. Park hemen bizim evin arkasında sevgilinin evide diğer sokağın köşesinde. Anlayacağınız parkta sevgilide komşu =)

Gittik parka hazırladık sofrayı. Off o kısırda miss gibi olmuş ellerime sağlık valla =) sigara börekleride miss gibi anneminde ellerine sağlıkkkk =) Sevgilininde en sevdiği şeylerdir sigara böreği ve kısırr..

Yemekten sonra pis yedili oynadık baya gülüştük. Ben sıkılınca bıraktık =) Anneciğimle damadı kaynaştı baya =) hihih

Fotoğraf çekmedim valla hiç aklıma gelmedi.



6 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Benim de sevgilim olsun, annem onunla kaynaşsın. İstiyorum, evet.

Öptüm kuzun; negzelmiş ya!!! (=

-D-

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

İnşallah yavrucum olur seninde sevgilin kanaşır anneşinle =)

bende koca koca öptüm seniiii =)

Elizaphelia© dedi ki...

Enee! Cidden negzelmiş negzelmiş, ama Duygu'm bize olmaz bölesi, bizim anneleri biliyosun :)
Ewet keşke fotoğraf olsaydı, ulaşamadığımız o saadeti görsekti:(
Kısır, oh.
=))

öperim öper, severim sever, sayarım sayar.

-N-

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

=))) Aaa deme öyle yaa olur sizinde inşşşallah..

Atlayın gelin ben sizede yaparım kısır..

bende koca koca öperim seniiiii.. =)

Bugra dedi ki...

Hiç dü$ünmüyosunuz burda canımız çekermi diye.. Pehhh!!!

Mutluluklar!

Bug

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

=))
bug emin ol senin yazdıklarınıda benim canım çekiyor nolcak şimdiiii

sanada mutluluklar... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...