24 Ağustos 2009 Pazartesi

içim eğleniyorrrr

bu aralar çok gülesim ve çok konuşasım var.

sevgiliylede bu aralar pek sık görüşemiyoruz dün bi ara görüştük ve hiç susmadan konuştum ve saçmaladım. =) çok eğlendim ama ben sevgili pek eğlenmemiş olabilir çünkü onu iğneleyici laflar söyledim biraz ama ben çok güldüm çok eğlenceliydi....

Sevgilide iftardan sonra arpan fazla geliyo senin diyo evet valla öyle arpam fazla geliyor napim. ihih..

İçimde bi enerji patlaması yaşıyorum resmen... Belki baazı şeylere karşı artık umursamazlık başladı aman olcağına varır durumları sanırım..

Eğleniyorum ama ben kendi içimde. Bugün bütün gün kutu kapladım.. Yarın ayrıntılı yazarım foto falan eklerim güzel bişi oldu.

Ay bide benim yarın sınavım var. Yönetim muasebesi lanet ve nalet ders. Ders çalışacağım bu gece.. Ama olsun sıkılmıyo içim ihih

İçim bildiğin eğleniyo amman nazar değmesin nolaaaaaarrrrrr..

4 yorum:

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Kolay ineklemeler bebek aman hep gül canım hayat kısa

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

Sağol edi'mm

Herkes hep gülsün =)

UndefinabLe© dedi ki...

Sınav için bol şans Mörf'üm... Yazını sabırsızlıkla bekliyorum!

Öperim ki^^
-D-

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

bol şanslı geldin o zaman undefinable'm

süperdi sınavv =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...