26 Ağustos 2009 Çarşamba

Kutu kutu kaplama ..

Kutu kaplayacağımı yazmıştım geçenlerde bi gün. Evet kapladım. Evde boş duran sütyen kutuları vardı 2 tane 1 tane boş ayakkabı kutusu kestirdim gözüme.

Önce gittim kumaş ve düğme aldım süslemek için kullanırım diye düşündüm. Kumaş ve düğmeler bunlar. Fotoğrafları telefonla çektiğim için çok kötü.
Hala bi makine alamadım ühüüüü ühhhüüü..


Sütyen kutusunun birini kapladım. Tamamını pembe kumaşla kapladım. Süslemek için aldığım düğmeleri pembede kullanmadım belk
i morda kullanırım. Süslemek için kullandıklarım ise daha önce evde olan inciler ve deniz kabukları. Gül ise bi tişörtümde broştu ama kutuma daha çok yakıştı.. =) İçine ojelerimi koyacağım için kapak kapanmayacaktı o yüzden kapağı kaplamadım açık duracak.



































Diğer sütyen kutusunu henüz kaplamadım. Onuda aldığım mor kumaşla kaplayacağım. Onuda kaplayınca yazarım..

Ayakkabı kutusunu dergilerden kestiğim resimleri yapıştırdım. İçini ve kapağını ise kumaşla kapladım. İçine makyaj malzemelerimi koydum.

















Emeği geçenler listesinin başında annem yer alıyor hepsini annemle birlikte yaptık... =)

Çok sevdim ama ben kutularımı..

İsteyene yaparım =)

4 yorum:

Elizaphelia© dedi ki...

Aha benim ojeler de aldı başını gidiyo ya ben de mi yapsam nedir :D
bebeim süper olmuşlar özellikle düğmelere bayıldım! =))
Ellerinize sağlık anne sultanla mörfüme:):)
gülegüle kullan ihi:)

öperim=)
-N-

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

ihih teşekkür ettim.

zaman geçirmek için çok ii bişey..

öptüm koca koca..

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. dedi ki...

çok güzel olmuş..ellerine sağlık..en kısa sürede bende deniyeceğim :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

çok teşekkürler.. =) seninkinide bekliyorumm =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...