28 Ağustos 2009 Cuma

Nakil için bir umut daha..

Gittim derken yine burdayım.. sabah yola çıktık memlekete gitmek için Yolda halam aradı ve istanbuldaki hastaneden nakil için çağırıyorlar dedi.

Bu hafta babamın yattığı hastanedeymiş sıra. Nakil için bekleyenlerden sırası gelenleri çağırıyorlarmış sanırım. Pazartesi günü gelip yatış yapın demişler. Hazırlayacaklarmış babamı testleri falan yapılacak yine. halam istanbulda olduğu için onun numarasınıda vermiştik hastaneye. Halamı aramışlar o yüzden. Bizde geri döndük hemen bu geceye bilet aldık nolur nolmaz diye gece trenle gidiyoruz.

İnşallah bu sefer boş dönmeyiz. Çok umutlandık yine. Allah'ım bütün hastalara yardımcı olsun. Bizimde yüzümüzü güldürsün 8 aydan beri bekliyoruz. Bu sefer olacak inanıyorum.. Bol bol dua etmekten başka çaremiz yok.

Pek tadım yok bu kadar şimdilik..


10 yorum:

kar dedi ki...

umarım bu kez eli boş kalmazsınız... dualarım sizinle

The SummerSon dedi ki...

İnşallah dileğin ve duaların gerçek olur gökkuşağında oturan kız. Geçmiş olsun.

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Desperate Housewife: Çok teşekkür ediyorum. İnşallah boş dönmeyiz..

The SummerSon: Çok teşekkür edioyurm Amin inşallah kabul olur..

UndefinabLe© dedi ki...

Geçmiş olsun tatlım; acil şifalar dilerim...

Öptüm^^
-D-

Bugra dedi ki...

İn$allah canım.. Dualarımız sizinle, acil $ifalar diliyorum.

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Undefinable'm: Saol canımmm Amin inşallahh bende öptüm..

Buğra: çok teşekkürler Buğracım..

Adsız dedi ki...

Hersey yoluna girer umarım,dularım sizinle.

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Binlerce teşekkürler duaların için..

kar dedi ki...

bi gelişme var mııı?

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

malesef hala bekliyoruz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...