23 Ağustos 2009 Pazar

öle böle..

Ramazan geldi hoşgeldi =) Ramazan geldi beni bi uyku bastı anlatamam e sahura kadar oturduğum için bu durum normal sanırım sabahlarıda ancaaa 2-3 gibi kalkıyorum..

Ne yazsam diye baya bi düşündüm canım felaket yazmak istedi çünkü...

Bu aralar saçlarımı çok beğenir oldum bişi diil nazar değecek diye korkoyurum herkes perma çok yakıştı diyo. Teyzemler her yaz yaptırtmam taraftarı bak ne güzel her şekle giriyo toplayıncada çok havalı oluyorsun diyorlar. O kadarda ağlamıştım kötü oldu diye ay çok salakmışım =) ama napim ya ilk hali çok kötüydü kuaför beni makbuleye çevirdi. Jöleyle kıvırcık yaptı bide önlerimde kahkül vardı onlarıda Makbulenin önleri gibi yaptı nasıl bi bombe yaptı anlatamam. Ama açıldıkça güzelleşiyor. Bide ben bu aralar hiç köpük falanda kullanmıyorum yıkadıktan sora kurutmuyorum bile. Benim gibi üşengeç bi bünye için süper oldu yıka ve çık.. Saçlarım gür ve uzun olduğu için düzleştirmek baya bi işgenceydi benim için. Gerçi sevgili biraz şikayetçi gibi sarıldığı zaman falan saçlarım sıkışıyo kollarına acıyo saç diplerim, dur saçlarım diye bi feryat çıkıyo benden sonra ben saçlarımı çekiyorum öyle sarılıyo falan. Sevgili kahkülü seviyo aslında kışa doğru bi kahkül kestirebilirim. Boyatmadığım için anca ya kahkül yada perma. Zaten benim için perma bi dönüm noktası yaptığım en büyük olay o derece.

Amma saçsal bi yazı oldu bu yahu.... Bu yazı nerden aklıma geldi diye düşünüyordum ki Elizaphelia'mın yazdığı yazıdan geldi tabiki diye bir ampul yandı bende.

neyse yeter bu kadar... =)

3 yorum:

Elizaphelia© dedi ki...

Yer Elizaphelia'n seni =)) Perma çok güzel bişi ya, çokta güzel olmuştur Mörf'ümde eminim.. =))
Güle güle kullan bebeim:)
oh gür ve uzun miss! :)

öperim=))

-N-

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

Söyleyenlerin yalancısıyım bende güzel oldu diolarr =))

Saol bebikimm öperim koca koca

=)

UndefinabLe© dedi ki...

Benim saçlar doğuştan permalı. Azap gibi...

Bilemedim şimdi.

Ha bir de: Yakıştı diyorlarsa yakışmıştır; dost acı söyler :D

Öperim falan. Sonra da sevgiler bırakıp kaçarım. Ciddiyim, yaparım (=

-D-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...