18 Ağustos 2009 Salı

işte geldim burdayım..

Sonunda bilgisayarıma kavuştum. Nasılda özlemişim anlatamam aldığımdan beri kurcalıyorum.

Blogları okudum amma çok şey şeyler yazmışsınız. Çok zevk aldım okurken ama yorum yapmadım. Böyle bi sorunum yorum yazdığım blog sayısı 5i geçmez ama bütün takip ettiklerimi okurum. Ne yazacağımı bilemiyorumki. Bazen yazıp vazgeçip siliyorum.

1 hafta boyuunca pek değişik bişey yapmadım. Evde kitap okudum bol bol. Sevgilinin doğum gününü kutladık dün. Başbaşa bi yemek ve ardından gelen bi pasta. Öyle atraksiyonsuz bi geceydi.

Ne yazsam diye düşünüyorum aa valla yazcak bişey bulamıyorum nasıl bişey oldum ben yarabbim.

Secret okuyorum bu arada ve uygulayacağım kesin =)

Antidepresanım bitti randevu için doktoru aradım yıllık izindeymiş bende vazgeçtim kullanmayacağım artık. Aslında kararsızda kaldım kötü olurmu 1 ay kullandım bırakacağım arkadaşım başlayınca bırakma kötü olursun demişti. 4 gündür kullanmıyorum pek bi değişiklik yok gibi. Bilmiyorum ne yapacağımı...

İstediğim çok şey var ama nasıl gerçekleştireceğimi bilmiyorum. Çok boş geçiyor zamanım. püf neyse bakıcam bişeyler...

kaçtım ben

7 yorum:

defne dedi ki...

hoşgeldin:)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

hoşbuldum
=)

Elizaphelia© dedi ki...

hopuşhoş geldin:):)
ve;
Merhaba! :)
-N-

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

çok çok hoş buldum =)

merhaba ve nasılsın ekliyim bende =)

UndefinabLe© dedi ki...

Hoşheldin Mörfüm özledim heh!
Antidepresan olayına değinmek istiyorum: O ilaçlar başladıktan 10 gün sonra ve bıraktıktan 10 gün sonra gösterir etkisini. Kullanmaman tavsiyemdir; şapşallaştırıyor insanı. Bir de doz artırılırsa... huhuuuw! Fena. Gençsin tatlım; kullanma bence.

Öperim tatlı^^

-D-

Elizaphelia© dedi ki...

Gökkuşağınıza duacıyız bayan :) teşekkürler =)))

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

undefinable: bende özledim valla =) böyle bi destek arıyordum çok teşekkür ederim sevgiliye sordum sen bilirsin dedi sinir oldum. öyle böyle değil teşşekkürlerim sanaaaa =))

elizaphelia: Rica ederim =)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...