17 Haziran 2009 Çarşamba

Yine yolculuk..

Bir kaç gün yine yokum. =) sanki olsamda kimin umrundaysa neyse hem ben zaten blökhçüğüme hesap veriyorum =p Nerelere gidiyorum evime gidiyorum. Yani doğup büyüdüğüm yere isim veremeyeceğim. =)

Bi kaç gün orada kalacağız annemle gidiyoruz. Ne zaman gelceğim konusu karışık belli değil yani. Hiç gidesim yok aslında sevgili burda olunca ondan ayrı kalmak istemiyorum. Daha doyamadım hem tam düzeliyoruz derken yine ayrılık girecek araya yine bozulcak diye korkuyorum. Ben ayrı olunca fazla hırçınlaştığım için =S



Bu aralar bişeyler yazamıyorum nedenini bilmiyorum. Yaptığım pek extra bişey yok. Yazasımda yok gibi aslında. Böyle oraya buraya gitme haberlerine dönüyo blökçüğüm. neyse bi gidip gelim yazcak bişiler bulurum. Fotoğraf çekeceğim orada hala makine alamadım ama telefoncuğumla idare edeceğim. Fotoğraflar güzel olursa sanada gösteririm blökhçüğüm.


Valiz hazırlayacağım. Şimdilik hoşçakal..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...