28 Haziran 2009 Pazar

Durun 2 dakka saçmalıyım !! =)

Kaç günlerdir düşünüyorum ne yazsam ne yapsam ama zerre bişey bulamıyorum. Beynim boşaldı resmen nasıl bi durum anlamadım. Dedim Mörf başla sen gelir belki bişeyler. Yaptığım farklı bişeyde yok bu aralar bütün gün evde sevgiliyle 1 kadın 1 erkek dizisini izliyoruz, yemek yapıp yiyoruz.

Arada Aykut Oğut'un Evrenden torpilim var kitabınıda bitirdim. Reklamınıda iyi yaptım =) Valla kitap iyi hoşta kafayı takıınca bi tuhaf oluyor. ''Ay dur pozitiflemem lazım kendimi, acaba pozitifmiyim, acaba bu benim pozitif cümlem mi?'' moduna geçiyorsun. Kitap güzel hoş. Ben severim böyle kitapları en çok anlatışı hoşuma gitti adam deneyimlemediği şeyleri yazmamış ahkam kesmemiş. Tuttum. Oda eminim Allah razı olsun diyodur bana neyse geçelim..

Sıradaki kitabım ise Adam Fawer'in Empati. Bide benim 2 kitap birden okuma huyum vardır. Biri romandır diğeri ise kişisel gelişim yada beni daha çok saran bi kitaptır. Roman olanda klasiklerden olduğu için beni pek sarmaz. Açıkçası ben klasikleri okumayan biriyim. Sarmıyo beni okudum 10-15 arası okumuşumdur. Herşeyi en ince ayrıntıya kadar anlatıyor ya ölcem sanıyorum ya. Ne zaman bitcek acaba diye bakıyorum. Aslında evrenden torpilim var kitabına başlamadan önce Madam Bovary'ye başlamıştım ama evrenden torpilim varı daha çabuk bitirdim. Eminim Empati'de biter Madam Bovary hala orda burda sürünüyor olur. Ama bi kaç tane merak ettiğim klasikler var onları alıp okuyacağım mutlaka.

Birde bu aralar İstanbul pazarlarına sinir oluyorum. Bu Eskişehirde bi çarşamba pazarı var onda da hiç bişey yok olsada çok pahalı. İstanbulda olsam hiç mağaza mağaza gezmem valla giderim pazara pazarda da her marka var valla ohh misss.. Eskişehir'i bu kıtlığı yüzünden sevmiyorum ya. Bazen diyorum bi tişört alıyım süsliyim falan ama nerde istediğim gibi ne bocuk bulabilirim ne kurdela bulsamda baya bi masraf yaparım. Aslında İstanbul'a gidiyorum ama az kaldığım için babacığımın dizinin dibinden ayrılmak hiç içimden gelmiyor. Ahh ahh beni atıcaksınız o pazarın içine off diyorum sadece çıldırırım resmen. Düşünmesi bile süper.. =)

Kanımızda da var alışveriş manyaklığı =) Hele bu aralar ben çıldırabilirim deli gibi alışveriş yapmak istiyorum. Ağzımın suları aktı yaaaa =( =( =( =(


6 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Bu ara çoğu kişide bir beyin boşalması mevcut anlaşılan.

Empati güzel kitaptır, üç günde bitirmiştim sanırım. Umarım beğenirsin ^^

Sevgiler,
-D-

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

sanırım haklısın
valla beynim bomboş bişi düşünmüyor iyimi bu durum kötümü bilmem ama saf gibi hissediyorum kendimi bazen.

Empatiyi beğenirim gibi geliyor =))

Sevgiler =)

s e l i n dedi ki...

empati gerçekten çok güzel.
Bloga bir şeyler yazmak için bir şey bulamamak benim iki güne bi başıma geliyor, şu sıralar en gıcık olduğum şey (:

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

daha bi merak ettim şimdi Empatiyi..

bloga bişey yazmayı bi zorakilik olarak görmüyüorum. Ben bişeyler yazmak istiyorum aslında aklımda bişeylerde var yazayım diye düşündüğüm ama kelimelere dökemiyorum benim sorunum bu yazmak istemiyorum..

Stil Direktoru dedi ki...

gökkuşağında oturan kız evet evet empati süperdir canım dert etme sen gelirsen ben söz sana eşlik edicem tek tek öğretcem pazarları ok :) iltifatın için de kocaman muckk

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

tamam aldım sözümü bende muckk =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...