10 Haziran 2009 Çarşamba

Tatlı istiyoruuuumm.....

Canım deli gibi tatlı istiyor. Ama öyle böyle değil ya neler neler geçiyor gözümün önünden. Dün geceden beri deli gibi istiyorum. Belki biri getirir diyede bekliyorum ama hiç kimse getirmedi. Bütün gün anneme kurabiye diye yalvardım ama yapmadı çıktı ananeme gitti. Aslında inip aşağı çukulata alasım var ama almayacağım akşam üstü sevgiliyle dışarı çıkınca planlarım var. =) Eve profiterol alıp o anlık tatlı ihtiyacımı giderebilmek için dondurma yiyeceğim.

Aslında kendimi frenlemeye çalışıyorum yine kilo aldım ve veremiyorum kiloları ama ama bu kriz karşısında dayanamayacağım. Mekik çekmeye başlarım ödeşiriz ;)

Şöyle bol fıstıklı bi fıstık sarma şerbetide kararında olcak ufff nasıl güzel olurdu 1 kilo falan anca paklar beni..

yada

Bol çukulatalı bi profiterol çukulata içinde boğulucak o toplar. yedikten sonra tabaktaki çukulatayı kaşık kaşık yicemm..

yada

Kaymaklı ekmek kadayıfıııııııı. Hemdeeee kaynağından yani Afyon'daaaann.. Bol kaymaklı olcak uff muhteşem bişi yaaa..

yada

Teyzemin yaptığı ağlayan kek valla o kadar hafif geliyorki o tatlı bana hani 2 tepsi koy gık demem. Çukulatası bununda bol olcak. Hepsi anında mideceğzimde olur.

yada

Koca bi çukulata sepetiii. İçinde tobleron, damak, çikolatalı gofret, çokonat, tadella olsun. Ama bunlarda büssssürü olsun. Birini bitireyim diğerine başlayım çatlayasıya kadar yiyim. Bene çukulatadan çatlamam ama neyse..

yada

Tadımda dondurma. Ama külahta falan istemiyorum. O dondurma dolabının arkasına geçip o kepçeyle yemek istiyorum. Külah kesmez beni..

yada

Fondüüüüü... ama sadece çilekli. O çukulata içinde o çilekleri yüzdüreceğim sonrada midemde yüzdüreceğim. huhahay =)

yada

Kestane şekeri ama oda çok olsun.. =)

yada

Waffle bol çukulatalı olcak oda içinde de çilek olsun muz olmasında başka herşey olabilir..

Uuffff resmen işkence yaptım kendime yaa ağzımın suyu akıyor resmen.. Sevgili çabuk işlerini bitir dışarı çıkalım yoksa hiç iyi şeyler olmayacak..

2 yorum:

dididay dedi ki...

Ama bunlar arka arkaya yazılmaz ki.Böyle biri gelir gece 11 de okur, sonra tatlı krizine girer:))

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

=)

ay sorma sen o gün beni görcektin bunları yazarken hepsi gözümün önünde ve ağzımın sularını sen düşün o kadar diyim =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...