11 Haziran 2009 Perşembe

Yine İstanbul yolcusuyum..

İstanbula gidiyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuummm... !

Cuma gece bineceğiz annemle. Sabah babamın yanındayız... Sınav stresinden sonra çok iyi gelecek bana... Çok özledik babamı artık gel evine babam...

Sınavlarımda yarın bitiyor. Valla iyi geçmiş kötü geçmiş hiç umrumda değil çünkü bu sene benim için çok kötü geçti bitsin diye bakıyorum çok sıkıldım...




Bu sene bana boşa geçmiş bi zaman gibi geliyor. Yanımda babam olmadığı için. Büyük bi boşluk var hayatımda. Uzakda çok zor, çok özlüyorum..

4 yorum:

Bugra dedi ki...

Yarın 15:00.. Buğra'da gider 3 ay boyunca gelmemek üzere.. Malum, İstabul bırakılmaz, Staj asılmaz, İstanbul'dan bıkılmaz.. :)

$imdiden iyi yolculuklar o zaman size de bana da :)

Baba, özlenmezmi.. Eski$ehir, baba gibi pek tabii yerini tutmasa da..

Mutluluklar ailecek :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Ben pek İstanbul'un tadını çıkaramıyorum hep babam için gidiyorum.

Sanada ii yolculuklar bol eğlenceler.. =)

Sanada mutluluklar ailecek =)

E. dedi ki...

Umarım bu seferki dönüşünde güzel haberlerle gelirsin bloga. (:

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

İnşalllaaaahhh. o kadar çok istiyorumki mutluluk haberlerinide paylaşmayı.
İnşallah güzel olur dönüşüm

Teşekkür ederim iyi dileğin için =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...