25 Haziran 2009 Perşembe

Kısa bi süreliğine dönüş =)

ta ta ta tammmmm =)

Kısa bi süreliğine döndüm. Aslında dün döndüm ama bütün gün sevgiliyle olduğum için yazamadım. Bol bol temizlik yaptık orda temizlik bitincede yapcak bişey bulamadım canım sıkıldı ben bi eskişehire gitmeliyim dedim ve atladım kaçtım ordan.

Kitap okudum can sıkıntısından Aykut OĞUT'un ''evrenden torpilim var'' kitabını okudum bitirmek üzereyim güzel bi kitap tavsiye ederim. Evrene pozitif düşünceler yollayacağım karşılığını alacağım =)=)

Sabah sabahda yan apartmandaki veletlerin cırıltısıyla uyandım başım çok kötü ağrıyo.

şimdilik bu kadar sora devam ederim.. =)

3 yorum:

Bugra dedi ki...

Ho$geldin madem :))

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

Sağol canım her daim olumlama yapmamız şart. Veletlere de ben tahammül edemiyorum hele uzun yolda uçak otobüsde falan kaçacak delik ararım.Iphone'un şarjı da nedense hep ağladıklarında biter :)

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

buğra: hoşbuldum o zaman =)


Stil direktörü: kesinlikle olumlama yapmalıda benim kafam karıştı olumlama yapcam diye napcağımı şaşırdım =) veletleri severimde sabahın köründe balkona çıkarıp cıyaklatmanın anlamı yok zaten sokak dar çok yankı yapıyor. yolculukta banada öyle denk geliyor. fena durum =S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...