5 Haziran 2009 Cuma

..

Kaç günlerden beri finaller derdindeyim. bitsede kurtulsam diye bakıyorum çok sıkıldım. Bu seneden zaten bişey anlamadım derslerede gidemedim pek. O yüzden bu sene bir an önce bitsin istiyorum. 

Kaç gündürde Gazmede kalıyorum. Dün sevgilide vardı =)  3 haftadan beri görüşememiştik nasıl özlemişim nasıl özlemişim anlatamam. Sanki 10 yıl görmemişim. Artık hep beraber olacağız. İlk defa bu kadar uzun bir süre yanyana olacağız =)

Biraz kafamı toplayım daha güzel postlarla sizlerle beraber olmayı düşünüyorum ne yazacağımı bilemesemde.. =)

muaah

2 yorum:

Sertalp Bilal dedi ki...

Sınavlarınızda başarılar. Haziran başlamışken sınavlara girmek de zor cidden. Sabır diliyorum :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

çok teşekkür ediyorum..

gerçekten zor gezmek geliyor insanın içinden..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...