10 Haziran 2009 Çarşamba

ortaya karışık

Günlerdir bişeyler yazamıyorum. Yazcak bişey bulamıyorum. Tıkandım kaldım. Dur biraz zırvalıyım.

Ordan burdan..

* Sevgili geldi hergün beraber geziyoruz. Özlemişim her gün berzber gezmeyi.

* Dün sevgili, sevgilinin kardeşi ve küçük yeğeni yle birlikte kent parka gittik. Amaç küçük yeğeni gezdirmekti. Çok tatlı bişey ya ama çok utanıyo beni görünce. Tahterevalliye ve kaydırağa binip durdu tuhaf korkuları vardı. 2 yaşında ama çok güzel konuşuyor. En sonunda oturduğumuz kafede uyudu kaldı sandalyede. Öyle güzel bi gündü işte.

* Hala sınavlarımda bitmedi. 2 tane kaldı. Ve biri yönetim muhasebesi üstelik klasik. Nefret ediyorum şu muhasebeden ya. Çok iğrenç bi ders bence. Çalış çalış bişeyde anlamıyorum yok bütçeymiş yok fiyatlandırmaymış.. Bi dünya zırvalık.

* Fotoğraf makinesi alma çalışmalarına başladım. Makineden anlamadığım için bir bilene danıştım. 2. el bişeyler arıyoruz yarı profesyonel işimi görür benim. Yardımcı olcak varsa sevinirim.. Daha öncede söylemişytim gerçi..

* Blökhçüğümün temasını değiştirmek istiyorum. Daha nasıl bişey istediğimi bilmiyorum. Sanırım yenilik istiyorum.. Yenilensin hayatımmmmm =)

* püf sıkıldım bitti burda sonra yazarım belki hadi kaçtım ben..

2 yorum:

Bugra dedi ki...

Ya bir arkada$ satıcam falan diyordu.. Ne kadar bir bütçe ayırıyosun fotoğraf makinesi için ?

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

az bi bütçe bide taksitli istiyorum ben aslında daha kolay olucak benim için ggden bakıyodum o yüzden. 500 600 falan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...