30 Haziran 2009 Salı

kafam karıştı ..

Hep heh tamam oldu derken tekrar başa sarmaktan çok yoruldum. Tam diyorum kendime geliyorum ama olmuyor. Benim önceden yüzüm hep gülerdi ama içten gülücüüklerdi. Şimdi ise sadece gülmeye çalışıyorum. Gülücüğümün sonunda yüzüm donuk bi hal alıyor. Bu çok canımı yakıyor. Ben hep psikolojime güvenirdim ben kötü olmam diye düşünürdüm hala yinede iyiyim diye düşünüyorum ama düzelmeyen bişeyler var. Ağır geliyor omzumdaki yükler. Sanki ben anne babayım ailemi toplamam gerekiyormuş gibi hissediyorum. Annemle başbaşa ilerlmeye çalışıyorum. Ama çok çabuk yoruluyorum.

Bi türlü atamıyorum üstümden bu durgunluğu.. Bu bişeylere karşı gelmek değil. Sadece kendime kızıyorum atlatamadığıma sinir oluyorum. Gülemediğim için üzülüyorum. Belkide gerçekten istemiyorum. Bunun için bişeyler yapmıyorum belkide. Düşündükçe dahada çok yoruluyorum bide kafam çok karışıyor napmam gerektiğini hiç bulamıyorum. Bazen doktora gitmeyi düşünüyorum ama bunu anneme söylesem o kadar kötümüsün diyecek bide buna üzülecek diye sesimi çıkaramıyorum. Ama haberi olmadan yapabilirim bunu.

Bide etrafımdakileri çok yoruyorum bunun için özellikle sevgili yani kimse çekmek zorunda değil benim bunalımımı.

of neyse yazarken yine karıştı kafam. Daha fazla çıkmaza girmek istemiyorum ..

2 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Daha fazla düşünmemelisin. Düşünmemeyi öğrenmelisin. Minik minik terapilerle kendi kendine yapabileceğin bir şey ama bu konuda bir uzman yardımı alman çok işe yarayabilir. Denedim, memnun kaldım. Bir daha olsa bir daha denerim, deneyeceğim ;)

Mutlu kalınız, efendim. Gerçekten mutlu...

-D-

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

ah o düşünmemeyi öğrendiğim zaman herşey çözülecek bende farkındayım ama bi becerebilsem..

güzel fikirler için çok teşekkürler efenim..

çok yakında gerçekten mutlu olacağım ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...