14 Eylül 2010 Salı

üzgünüm =(

Hiç başımıza gelmez zannederiz ama bigün o kötülüklerde bizim limana uğrarmış. Başedemediğim bişey var içimde, kimseye söyleyemediğim, ne yapacağımı bilemediğim bişey. Kafam gerçekten çok karışık hazmedmesi zor. Hayat neler getirecek diye beklemekteyim. Halal bişey olmadı. Zaman mı geçirecek ki yine herşeyi. Zaman unutturacak yapılanları, olanları ...     E peki ben ne yapacağım düşünmekten yoruldum. Yanlış mı yaptım, keşke yapmasaydım, üzdüm, üzüldüm...    Çok dolu beynim bi dünya düşünce ve hiç birinin sonunda nokta yok. Noktayı bulamıyorum...    Beklemek sıkıyor ben böyle bekelemeyi sevmiyorum. Hayatımı planlayamadığım zaman boşlukta hissediyorum ve ordan sonra hiç bişeyi tutamıyorum herşey kayıp gidiyor. Benimde böyle bi huyum var işte kontrolümde olmalı hayatım. Çok yorucu bişey ama böyleyim planlarla dolu ...

Hiç bişey anlatamadığımı biliyorum bunu burda da anlatamam, kimselere anlatamadığım gibi..
Annemi çok seviyorumm  =(
Çok üzgünüm,
mutsuzum..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...