13 Eylül 2010 Pazartesi

Bursa Gezimiz

Baya bir mücadeleden sonra Bursa'ya da gitmeyi becerdik =)
Bloga yazdım nereleri gezeyim diye Luxus Hayat blogunun sahibesi çok yardmcı oldu. Nereye gidebiliriz nasıl gidebiliriz ayrıntılı olarak mailleştik. Sevgilide biliyordu Bursa'yı o yüzden rahat gezdik. Otobüsle gittiğimiz için istediğimiz gibi gezemedik ama bayram olduğu içinde araba bulamadık kiralayacak. Yinede güzeldi  ^_^ 

Anatolium avm ile başladık. Güzel şeyler vardı ama alma modumda değildim sanırım pek bişey beğenemedim. En çok İkeaya gezmek istiyordum. Beni benden aldı İkea. Hep diyorum Eskişehir'ede açılsın ama maalesef. ankarada 2011 'de açılıyor ordan sonra belki Eskişehir'e uğrar  ^_^  İkea'dan ıvır zıvır baya bişey aldık. İkea'dan sonra As Merkeze gittik orda hiç bişey yoktu boşa zaman kaybı oldu bizim için. Sonra merkeze indik ve Tophane, Ulu Cami oraları dolaştık. Pazar olduğu için Kapalı Çarşı kapalıydı en çok görmek istediğim yerlerden biriydi ama kısmet olmadı. Zafer Plazaya geçtik daha sonra orasıda güzeldi. Ama ben yine alcak hiç bişey bulamadım. Koru Park'a gitmek istedik fakat vakit az kalmıştı ve oraya gidersek otobüse yetieşemeyecektik. Bizde geri İkea'ya döndük ve almak isteyip almaktan vazgeçtiklerimi aldım =)   Bir dahaki Bursa turu mutlaka arabayla olacak.

Birde ben pek iyi değildim. Geceden kalma gibiydim. Gece kuzenlerle dışarı çıkmıştık Barlar sokağı, Buda falan gezince hem uyku yoktu hem içtiklerim beni çarptı  =)    2 saatlik uykuyla bursayı gezdim ve salak gibiydim. Pek bişey anlamadım bu geziden ama sevdim. Sevgili çalıştığı için bi pazarı boş onda da ne kadar gezilebilir böyle günübirlik gezilere mahkumuz =)

Görsel niye yok derseniz çekmeyi unuttum. Dediğim gibi keyfim olmadığı içinde hiç çekesimde gelmedi. Görselsiz bi yazı =)

Luxus hayat blogunun sahibesine ve Buğraya çok teşekkürler..

Buğra'nın söylediği yerler arabasız olmazdı. Senin söylediğin yerler başka bir zaman da değerlendirilecektir =)

3 yorum:

Bugra dedi ki...

Doğru diyorsun, arabasız gidilemezdi.. Ama olurda bir gün araba ile giderseniz özellikle Pala'yı tavsiye ederim :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Uyacağım tavsiyene =) Çok teşekkürler bugiii ;)

Luxus Hayat dedi ki...

Rica ederim ne demek
Şahsen fikrimi beyan etmedim ama Bursa da giyim adına güzel şeyler yok gerçekten, Mango, Zara, İpekyol un dısındakı mağazalara girmiyorum bile ben . İkea da beğendiğim bir mutfak var amerikan tarzı beyaz renkte belki görmüşsündür arada onu yoklamaya giderim :)
Ama giyim konusunda izmir pazarlarını tek geçerim.
Daha iyi bir vakitte tekrar gelmen dileğiyle
Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...