18 Eylül 2010 Cumartesi

Apaçi boy ve apaçi girl

Az önce apartmanın önünde bir adet apaçi boy ve bir adet apaçi girl vardı  =)   Şimdi bunlar sevgili ve kavga ediyorlar.
Apaçi girl diyorki; ben senin için değişmeye çalışıyorum bu kadar oluyor beğenmiyorsan git.
Apaçi boy diyorki; Ben senin değişmenimi istedim. (öküzcük)

Apaçi girl kaldırıma oturmuş eline bi çöp almış toprak birikintisii kurcalıyor.
Apaçi boy; kalk gidelim hadi batırma üstünü.
Apaçi girl; sanane batırcam işte çocuk gibi oynıycam.

Kız ayrı bi dangalak çocuk ayrı bi dangalak. Erkekler için değişilmez bunu öğrenecek daha zamanı var. Onları çaktırmadan değiştirirsin =)  Çocuk geleceğin öküzü o kesin şimdilik öküzcük.

Ama şu bi gerçek beni çok eğlendirdiler. Bu anlattıklarım sadece bir kısmı 10 dakka falan konuştular.



Bu arada Mor Fiyonk 'a yeni cici eklendi haydi ışınlanın

2 yorum:

Bugra dedi ki...

Sen de 10 dakika onları mı dinledin :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

cam açıktı zaten bugi seslerini mahalle dinledi =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...