20 Eylül 2010 Pazartesi

İstanbula gitmek istiyorumm

Evet İstanbul'a gitmek istiyorum. Çok durdum yerimde gezmem lazım.

İstanbulda bütün pazarları gezmek istiyorum. E tabiki babamın bana çok para vermesini istiyorum ki istediğimi alabileyim. Annemide yanımda götürmek istiyorum. 1 hafta kalmak istiyorum. Eminönünü gezmek istiyorum.

o istanbullu blogerların ;
Pazarlardan aldığı kumaşlardan almak istiyorum
Eminönündeki incik boncuklardan almak istiyorum
Pazarda beğendiğim herşeyi almak istiyorum
hepsini istiyorum.

İyi hoş ben İstanbula gitmek istiyorumda benim İstanbuldaki arkadaşım istanbullu olmasına rağmen öyle heryeri bilmiyor özellikle benim için önemli olan Eminönü'nü bilmiyor =(  Ben Eminönüne gidip ordan bütün istediğim malzemeleri almak istiorum. Sizlere daha güzel ciciler yapmak istiorum. İstanbullu blogerlara bakıp ne şanslılar demekten sıkıldım. Kısa bi süreliğinede olsa bende şanslıyım gidebildim demek istiorum. Ama Eminönünde nereden bulacağım o yerleri bilmiyorum. Mısır Çarşısına gitmiştim ama bulamamki oraları ben =(

Gidebilsem biri bana yardım edermiki ?  Ahh bilen birini bulabilsem keşke =(   ne kadar mesud olurum :p

İstanbula gidebilsem bile bu istadiklerime ulaşabilmem için bu yerleri iyi bilen birine ihtiyacım var   =(

pöf püf

4 yorum:

Bugra dedi ki...

Çok ama çok basit aslında.. En kötü ihtimalle eline alırsın Google Map'ten bir çıktı gezer gezer durursun.. O kadar karı$ık değil :)

Gelebilmeyi isterdim ama ihtiyacın olursa Eski$ehir'den telefon ile tam destek sağlayabilirim kaybolduğunda :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

haklısın aslında bulunur bi şekilde ama hani bazı yerlerde daha çok çeşit falan vardır ya o yerleri bilen biriyle gezmek daha iyi gibi geliyo.
olmadı gitmeden milletten adres toplayıp oraları google map ten incelerim
sende maşşallah her yeri bilion bea =)
çooooookkkk teşekkürlerrr =)

sJ dedi ki...

yazılarını keyifle okudum, çok keyifli bir blog yapmışsın. süper yerler biliyorum, çok özel adresler tam bizlere göre :)Eminönü'ne gitmeye karar verirsen mutlaka haberim olsun. sevgiler :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

İltifatların için çok teşekkürler ben kendimi yazdım sadece =)

İstanbula gideceğim zaman yine yazarım blogdan o zaman yorumlarını beklerim.
Sevgiler =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...