15 Eylül 2010 Çarşamba

İşsizim dostlarr =(

Geç de olsa yazma fırsatım oldu. Hergün bir yeni ürün morfiyonkda demiştim ve bugünki üründe eklendi. Bakmak için Mor Fiyonk
Yoğun bi gün geçirdim aslına baakrsanız öle bi yoğunda değildi ama sanırım ütün gün evde oturmaktan hareketliliği unuttum. Sabah teyzemle çarşamba pazarına gittik. Bişey yoktu öyle güzel bişey almadım. Pazardan sonra teyzemde oturduk. Lafa dalmışız saatin nasıl geçtiğini anlamadık halbuki ben daha cv bırakıcaktım bi kaç yere apar topar kalkıp eve gelip üstümü değiştirip cv bırakmaya gittim. Gittimde noldu bişey olmadı. Sadece internet üzerinde başvuru yapmak yeterliymiş.  pehh   ! 
İşsizlik çok kötü bişeymiş ahali bünyeme ağır geliyor ben hiç bu kadar evde oturmamıştım. Gerçi yine oturmadım bütün yaz bi yerlerdeydim ama işsizlik damgası varya üzerimde o yetiyor. Yetersiz hissediyorum resmen kendimi.

Of bunalımdamıyım ki ben ya. Ne yapmam gerekiyor yahu nasıl iş bualacağım  =(
Orda burda amcası dayısı torpili olan yokmu yaaa   =(  Allah rızası için bana bir iş   !  =(

2 yorum:

Bugra dedi ki...

Ne tarz bir$ey istiyorsun ki canım ?

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Bugi ben işletme bitirdim. İnsan kaynakları hayalim ama eskişehirde pek insan kaynaklarında iş yok. Mağaza müdürlüklerine bankalara başvuruyorum bu aralar.

Muhasebe finans sevmiyorum.

Özel sektör fabrikalar falan hayalimdeler hep =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...