20 Eylül 2010 Pazartesi

Kızlar toplantısı yaptııııkkk

Bütün kızlar toplandık toplandık diye başlayasım geldi hahay
Liseden kızlarla toplandık. Biz 4 kızdık işte hep beraber takılan hiç ayrılmayan. Lise bitti üniversiteye başladık hatta oda bitti ama biz hiç ayrılmadık. Bugün nurbim aradı buluşalım diye tamam dedim sonra hemen fuldenimi aradım sende gel nurbiye süpriz yapalım dedik fuldenim sonrada katıldı yanımıza. Harika bi gün geçirdik o kadar çok konuştukki o konuya nerden geldiğimiz anlayamadık ordan burdan şurdan çok şey birikmiş. En sık ben görüşüyorum her biriyle ayrı ayrı oluyor. böyle bir araya toplamak zor fulden izmirde nurbi burda hanife başka yerde toplaması zor. Çok seviyorum onlarla olmayı en hakiki dostlarım onlar benim hep birbirimize desteğiz.

Neler yaptık neler. Mantılar yendi ilk başta mis gibi  ohhh. Eskişehirde meşhur mavi göl mantıcısı var oraya gittik Eskişehir'e gelenlere tavsiye ederim gidilmeli. Aslında ilk önce balık yiyelim dedik ama gittiğimiz yer henüz açılmamıştı sonra mantıcıya geçtik. Mantıcının sahipleri o kadar tatlıydılarki bayıldım onlara. mantılarda bi harikaydı  ohh miss =)   Sonra adalarda bi kafeye attık kendimizi ve saatlerce kalkmadık ordan nasıl konuştuk nasıl düşünüyorumda çok enerji harcadı çenelerimiz kendi halimize kendimiz güldük =)

e tabi bi dünyada foto çekindik ama maalesef koyamayacağım sevgili tarafında sansür geldi bana hahay nolcaksa diorum ama neyse takmıycağım şu anda onu :)

öperim siziii

2 yorum:

Bugra dedi ki...

Sevgili koyuyorsa ambargoyu vardır bir bildiği mutlaka :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

dimi buğracım banada uygulamak düşüyor zaten :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...