8 Şubat 2011 Salı

dedemi kaybettik

Yine uzun zamandır yok oldum ortalardan. Bu sefer kötü şeyler yaşadım, zor günler geçiriyorum. Dedemin bacağı kırılmış dua edin demiştim sizlere. 15 gün önce dedemi kaybettik. Hemde hiç bi sorunu yoktu. Dedem bacağı kırıldıktan sonra yürümeyi istemedi. Korkuyu yenemedi tekrar düşüp bi yerini kırmaktan korktu. Dedem zaten zayıftı iyice zayıfladı. Oturmak bile istemiyordu, yemeğini annem yediriyordu en çok anneme güveniyordu zaten halamlar gelip bakmadılar hiç. Sürekli yatmaktan sırtında yaralar oluşmaya başlamıştı. Başka bi rahatsızlığı yoktu. Zordu dedem için öylece yatıyordu. Ama çok canım yandı anlatmıştım sizlere çok şey paylaştık biz dedemle. Bütün çocukluğum dedemle geçti, bütün oyunlarımda dedem vardı. Yutkunamıyorum boğazımda ki kocaman şey gitmiyor. Ben ilk defa bu kadar yakınımdan birini kaybettim çok zormuş hele bu kadar kıymetliyken. Düğünümü görseeydi keşke diyorum ama çok şükür sevgiliyi gördü tanıştırdım onları. Kısmet böyleymiş. Diğer evdeydim 1 hafta biz dedemlerle aynı bahçede oturuyoruz orda, birde hasta oldumki sormayın ciğerlerimi üşütmüşüm kafamı kaldıramadım sadece tebareke için misafirler gelince kalkabildim. Zormuş gerçekten söyleyecek hiç bi söz bulamıyorum tıkanıp kalıyorum.

Bu haftasonuda sevgilinin yanına gidip geldim. Çok özlemiştim, görmeden yapamayacaktım daha fazla. Manisa alaşehir yollarına düştüm cumartesi sabah ordaydım akşamada dönüp geldim. Nasıl güzel bi gündü anlatama sizlere. O kadar çok özlemiştimki. Elini tutup gezmek bile büyük bi lüks olabiliyormuş böyle uzaktayken. O kadar iyi anladımki onun değerini hele böyle insan ölümle karşı karşıya gelince herşeyin ne kadar boş olduğunu anlıyorsun. Gerçi yinede çabuk unutuluyor bazı şeyler, hayat telaşesinde kaybolup gidiyor acılarımız.


Bu aralar ben biraz depresifim. zor geçiyor anlayacağınız günler.
Sizler mutlu olun  =)

17 yorum:

Tirnaklar Fora dedi ki...

başın sagolsun yine sanırım cabuk toplamıssın kendini

reyhane dedi ki...

Başın sağolsun,sabırlar dilerim.

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

youknow: teşekkür ederim. toplayabilmiş değilim ama ilk günlere göre iim.

reyhane: teşekkür ederimm ..

Blush dedi ki...

Allah rahmet eylesin
sizlerede sabır diliyorum.

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Teşekkür ederim..

Nur dedi ki...

başınız sağolsun Allah sabırlar versin

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

teşekkür ederimm ..

Adsız dedi ki...

Başın sağolsun canım, nur içinde yatsın rahmetli. Allah geride kalanlara uzun ömürler versin.

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

sağ ol canım sizler sağ olun =( amin canım ..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

tatlım insan böyle zamanlarda kaybetme duygusunu daha iyi anlıyor ve geride kalanlara dört elle daha bir sıkı sarılıyor ve zaman o kadar çabuk geçiyor ki hem unutuyor hem unutmuyorsun
Allah sabır versin dedenin mekanı cennet olsun
sevgiler..

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Çok iyi anlatmışsın canım aynen öyle çok karışık bi yerlerde yaşıyorum bu aralar hayatı. Amin canım duların için teşekkürler..

MeLLy dedi ki...

Başın sağolsun canım.. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun...

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

amin canım inşallah.. Teşekkür ederim ..

sünter dedi ki...

bak bende tikandim simdi:(
Allah dedecigine rahmet sana ve ailene sabirlar diliyorum.
Böyle durumlarda kelimeler tükeniyor.....

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Çok teşekkür ederim Sünter teyzecim sizler sağ olun. söylenemiyor hiç bişey haklısın =(

Swotpisces dedi ki...

başın sağolsun, ben de hiç en yakınımı kaybetmemiştim anneme kadar, çok acıymış gerçekten, bambaşka bir şeymiş, Allah sabrını veriyor ama, bu arada postların tarihi belli değil sanırım, yoksa ben mi göremiyorum.

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Seninki daha kötüymüş mekanları cennet olsun. Tarih yokmuş daha yeni dikkat ettim değiştirdim şimdi teşekkür ederim uyarın için.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...