11 Şubat 2011 Cuma

sıkılıyorumm

çok sıkılıyorum. herşey üstüme geliyor. içim daraldı. bi anda bi tuhaf bişey oldu. sıkıldım boş boş gezmekten. iş istiyorum istemekle olmuyor ama bulamıyorum nasıl olucak anlamadım yaa =( çok sıkıcı bişeymiş bu iş bulamamak iyice bunalmaya başladım. zaman geçmiyor iyice mutsuzlaşıyor gibiyim. herşey iş olmayabilir ama boş boşda hiç olmuyor gez gez nereye kadar. off bunaldımmmm.

evde sürekli yeni bişeyler tasarlamakla meşgulüm fakat onların fotoğraflarını çekip koymaya bile üşenir oldum o kadar çok şey birikti ki koyulacak. en kısa zamanda koyulmaya başlanacak bi keyfim gelse.

gördüğünüz gibi sıkıcı benle mücadele içindeyim neşeli mörf'e kavuşmak istiyorum artık yeter diye bağırasım var.

bi iş istiyorum duy evren sesimi yeter artık duyyy  !

3 yorum:

Blush dedi ki...

hepimize oluyor zaman zaman.
banada çok olmuştur. oluyor :)
canın nasıl istiyorsa öle geçir vaktini.
geçecektir.
:)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Zor geçiyor =( İnşallah geçer.

Adsız dedi ki...

ben buna kış sendromu diyorum geciyorum xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...