27 Şubat 2011 Pazar

İstanbul maceram

Çok kötü bir İstanbul gezmesiydi. İstanbuldan soğudum iyice. İstanbul'a kayınvalidemle gittik görümcemde kaldık. Çarşamba günü oradaydık cuma günü kayınvalidem Adanaya uçtu bizde görümcemle taksime gittik. Eve geldiğimizde kapı aralıydı ve biz hemen çıktık apartmandan. Evet eve hırsız girmişti. Hiç bu kadar korktuğumu titrediğimi hatırlamıyorum. İkimizinde laptop ını almış. Poliside aradık ama bi sonuç çıkacağını düşünmedik. Amcası hemen gelip aldı bizi 3 gün orada geçti.

Berbat bi zaman dilimiydi. Giden gitti derdim gidende değil zaten ama inanılmaz bi korku yazarken hala yaşıyorum o korkuyu. hiç bir istediğim işi halledemeden geldim. Mor fiyonk için orada bir butikle anlaşacaktık ama olmadı.

Benden bu kadar mor fiyonk'a yakın zaman yaz geliyor.

1 yorum:

sünter dedi ki...

Gecmis olsun birtanem cok sasirdim okuyunca.
Hay Allah gercektende talihsizlik olmus seninkiside. Ama neyse Allahtan siz evdeyken girmemis. Öyleleride var.
Sen bu korkuyu kolay kolay atamazsin tabii üzerinden ama nolur fazla üstünde durma. fazla düsünme olur mu?
Allah beterinden korumus sizleri.

Öpüyorum canim.

Ayrica az önce gördüm bilekliklerin cok $ik olmus ellerine saglik canim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...