21 Mart 2011 Pazartesi

Mor fiyonk' dan haberler

Söylemiştim size güzel haberlerim olacak diye. Mor fiyonk yeni sezonda Otto butik ve tasarım evinde sergilenecek. Otto butik istanbulda tık tık...  Çok heyecanlı ve çok yoğun geçiyor bugünler benim için. Yetiştirmeye çalışıyorum sürekli aklıma bişeyler geliyor onuda yapayım bunuda yapayım derken herşey yarım yarım tamamlanmayı bekliyor.  Geceleri çalışabiliyorum böyle bi özelliğim var. Gündüz aklıma bişey gelmiyor.  

Otto butiğin sahibesi Elif martın sonunda büyük bir partiyle sezon açılışını yapacak hepiniz davetlisiniz. Tam tarihi ilerleyen günlerde vereceğim sizlere

 kocaman öperim sizleri
mutlu bir ben var bu aralar herkes mutlu olsun <3


bunlarda cici etiketlerimmmmmmm


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...