11 Mart 2011 Cuma

Ey digitürk hayallerine dokun diyorsun da niye ENGELLİYORSUN bizi

Sinir olmaktayım şu reklamı gördükçe. Her iki tarafında hatası var ihmaller falan tamamda yinede gıcık olmaktan kendimi alamıyorum. hayallerine dokunmuş. Sen insanların önüne engel getirirsen özgürlüklerini kısıtlarsan nasıl hayal kuracaklar acaba. Çok kızgınım. Arkadaşlarla sürekli aynı konu nolucak böyle. Biz tartışıyoruzda olan hiçbişey yok =(  Her yerde tepkimizi gösterdik. Hiç yazmak istemedim bu olaydan sonra anca ısınabildim yazmaya başladım wordpress dende alan adımı aldım fakat oradan yazmak içimden gelmiyor hiç aktarım yapmadım. Mor Fiyonk adına yeni bir site açmayı planlıyorum güzel planlarım var onunla ilgili.

yazmaya başlıyorum tekrar güzel haberler gelsin bizlere bloglarımız özgürlük alanlarımız açılsın

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...