16 Mart 2011 Çarşamba

Bloglara kavuşmaca

Merhabalar efenim,

şimdi ben sevindim bu duruma her blogger gibi ve bu sevinçle birlikte artık bloguma dönüş yapıyorum. Blogumu sallamayacağım artık yazacağım sizlerle güzel şeyler paylaşacağım.

Sizlere ilk güzel haberimi yakın tarihde vereceğim.

Bu aralar yaz sezonu için çalışmalar yapmaktayım. Cici cici kolyeler, küpeler, bileklikler sizlerin karşısına çıkacak. Çok heyecanlı olaylar oluyor Mor Fiyonk' da.

Odamı atölyeye çevirdim resmen. Home office çalışmak harikaymış. Gerçi bu home office yanında başka bir işde hiç fena olmazdı. Hala iş arıyorum. Ben sana iş bulurum diyenlerinizede hayır demem :)


Koskocaman sürpriz =)

Ben güzel ciciler hazırlamaya geri dönüyorum kocaman öperim sizleri mörf kaçar =)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...