3 Aralık 2010 Cuma

ben bugün doğmuşummm

Bilmem kaç sene önce bugün doğmuşummm =)  Sabahtan beri seven herkes kutluyor çok mutlu oluyorum sizelerede haber veriyim dedim. Belki kutlamak istersiniz :p   Çok şımarasım doğal sanırım bu durum. e doğum günü çocuğuyum sonuçta mihihi. ^ _ ^   

Dünden başladı aslında kutlamalar benim minnak kuzular dün bize geldi ben onlara yemek yaptım onlar bana pasta getirmiş ohh mis gibiydi anlıycağınız. Bugün henüz bi kutlama olmadı =( evet evet ağlayabilirim. Sevgilinin kulağını çekin lutfen gerçi artık sözlüm oldu. ne komik bi sıfattır oda sözlüm puhahahh hiç söylenmiyor =)  Sözlümlere gidicem biraz sora bakalım nolacak görüciiiiizzz :p

Ama ama ben dım tıs dım tıs kop kop istiorummmmmmmmmmmmmmm . Bi dahaki seneye kendi planımı kendim yapıcam arkadaş böle sürpriz beklemek kadar iğrenci yok. Hem umduğunu bulamıyorsun bulduğunla kalıyorsun öle. Neyse daha fazla konuşmıyım daha gecenin sonu gelmedi belki güzel bieyler olur olanlarıda yarın sabah yazarım öperim siziiii..

  Sizde beni öpün lutfen şımarıyım azıcık

4 yorum:

MeLLy dedi ki...

Doğum günün kutlu olsuuun! İyi ki doğmuşsuuun! ;)

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun!

notdefterimden dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun,sağlıklı günler dilerim gökkuşağında oturan cici kız :)))Sevgiler..

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Hepinize çoooooooooooooook teşekkür ederim =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...