18 Aralık 2010 Cumartesi

ÇATLAK OJE (ALIX AVIEN)

Oje çılgınlığına kapıldım bakın buda benim ojem. Alix avien 'in çıkarmış olduğu nail deco serisinin denemek istiyordum Eskişehir'de bulmam zor oldu ama ummadığım anda çıktı karşıma ve hemen denemek için siyahını aldım. Ebaydan almayı düşünüyordum bu ojelerden alix avien in çıkarması ii oldu. 4 rengi var siyah, beyaz, pembe, mavi.  Altın sarı alt tonuyla kullandım ben.

İlk önce altta kullanmak istediğiniz rengi uyguluyorsunuz daha sonra siyah ojeyi ve üstede parlatıcı geçiyorsunuz.

15 yorum:

Blush dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Ben beceremediğm için uzak duruyorum.

Renkleride çok beğendim :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Teşekkür ederim. Dene ya çok kolay =)

inanirsakolurbence dedi ki...

Bunu da yaptılar demek:)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

evet evet =)

Tirnaklar Fora dedi ki...

altta sarı cok guzel durmus ya :d

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

benimde hoşuma gitti =) teşekkürler =)

Tjaala dedi ki...

ya ben de bu effekti cikarmayi denemistim ama olmamisti bende, beceremedim pek.
normal siyah oje olunca olmuyor mu? ozel mi olmasi gerekiyor anlamadim orasini.

altaki renk cok hos olmus :) guzel fikir

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

normal siyah ojeyle leopar deseni gibi yapabilirsin belki bi kaç blogda görmüştüm. Bu daha kolay ama normal sürüyorsun kendi kendine çatlıyor o =) normali biraz uğraştırıcı olabilir bende denemedim öyle. Teşekkürler =)

Adsız dedi ki...

o kadar cok aradım ki bulamadım hiçbiryerde kaç haftadır bunu arıyorum ama yok yok yok... çok şanslısın antalyada bulunmuyo maalesef

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

bende çok saçma bi yerde buldum. Bende çok aradım. umarım bulursun =)

ayci dedi ki...

leopar deseni kim olmus - vahşi olmus :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

:) hihihi teşekkürler =)

my pink world dedi ki...

bende bugün pembesini denedim çok güzeller en yakın zamanda alacağım senin tonlara bayıldım harika görünüyor

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bi kaç denememe rağmen başarılı olamadığım bi konuya değinmişsin

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

denemeye devam bence güzel farklı bi tarz =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...