30 Kasım 2010 Salı

Sevgili askere gidiyor =(

Bu aralar sürekli sevgiliyle birlikteyiz. Sevgilim askere gideceği için ayrılmıyoruz hiç. Her akşam onlardayız. Hiç ayrılmak istemiyorum ve nasıl göndereceğimi bilmiyorum. Sınava girmek için Polatlıya gitti kayınvalidemle birlikte. 2 gün orda kalacak. Terminale geçirmeye gittim orada asker geçiriyorlardı zor tuttum kendimi ağlamamak için. Kayınvalidem de aynı benim gibi. Hiç konuşmuyoruz gideceğini. Açamıyoruz konuyu onun yanında aklıma bile getirmemeye çalışıyorum çünkü kendimi zor tutuyorum ağlamamak için.

İnşallah sevgilinin rahat edebileceği ve yakın bi yer olur. Onsuzluğa dayanmak çok zor geliyor. Düşünemiyorum napıcağımı nasıl zaman geçireceğimi. Aslında en çok düşündüğüm şey orada nasıl olacak rahat edebilecekmi. Tek dileğim o rahat etsin sorunlu bi yere gitmesin. Sürekli dolu gözlerle gezen dalgın bi insan oldum ben. =(

2 yorum:

Jojee dedi ki...

seninle aynı kaderi paylaşıyorum benim erkek arkadaşım da 12sinde askere gidecek:( inş. çabucak ve rahat bir şekilde geçecek bu süre.

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

İnşallah onlar içinde bizim içinde rahat geçer =(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...