14 Mayıs 2010 Cuma

teomanı da gördüm sonundaaaaa

Evet bugün Anadolu üniversitesinin şenliklerinde Teoman vardı. Süperdi süper bi adam bayılıyorum ya. Eski şarkılardan söyledi genellikle. Gerçi sonunu bilmiyorum sevgili kalabalık olmadan çıkalım diye çekip çıkardı beni.
Teoman ilk çıktı benim tepki biraz aşırı olunca sevgilide kıskandı napsın bozuntuyada vermemeye çalışıyor ama ortada yani kıskandı :D
Hala kendimde değilim. İçim içime sığmıyor. Benim sanatçım Teomandır. Uzun zamandır gelmedi Eskişehir'e. Hep iptal oldu konserleri. Sonunda kavuştum mezuniyet hediyesi gibi oldu bana 4 senedir yoktu ve mezun olduğum sene geldi. Teoman çok başka bişey ya alıp götürür beni her şarkısı. Hepsi ayrı bi güzel ayrı bi özel. Sesine tavırlarına hayranım.
Saçmaladığımın fazlasıyla farkındayım ama dedim ya içim içime sığmıyor. Kimseyle paylaşamıyorum anlatamıyorum kimseye. Sevgiliye bişey diyemiyorum yorgunum dedi eve bıraktı beni ve gitti yattı. Umrunda değil Teoman falan Ama benim çooooooooook umrumda..

Teo Teo Teo Teo Teo Teo

Neyse yeter bu kadar saçmalık öptüm kocaman
kaçar ben =)

5 yorum:

mosquito dedi ki...

Ben de severim Teo'yu.Hiç konserine gitmek kısmet olmadı ama..

Mor Fiyonk dedi ki...

Umarım gidersin bi gün canım gerçek süper bi performansı var e adam zaten ortada süper =)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Hahah leş ceset teo :) kız uzak dursaydın asılır felan

Mor Fiyonk dedi ki...

Uzaktım fazlasıyla =) ama yakın olsaydım keşke hahahah.
cidden ceset gibi buz dağı ama çok karizma geliyor bana =)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

haha serseri seni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...