30 Mart 2010 Salı

Hoşbeşe gel =)


Ey hoşbeş çilekli sen nasıl bişeysin böyle. Diyette olmasan bütün gün boyunca seni yerim. Okulda kantinde bana göz süzüyorsun zor tutuyorum kendimi.
Eti sen nasıl bişey yaptın böyle yaaa resmen yüzyılın buluşu. O çilek kokun bitiriyor beni benden alıyor. Paketi aç çantana koy buram buram kokusunu duyarsın.Çilekli gofretleri sevmezdim ama bu hoşbeş yokmu çıldırtıyor resmen benii.. Gofret değilsin sen mucizesinin. Ah nasıl canım çekti varyaaa. ufff
Ey ETİ duy sesimi kapımın önüne koca bi tır dolusu hoşbeş Çilekli gönderebilirsin. Hiç hayır demem. mihihi..
Gel bana çileklimmm mis kokulummm tatlı dillimmm.
yerim seniiiii ihih

12 yorum:

fly dedi ki...

benim favorim fındıklısı ...

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

onu hiç denemedim. Yiyemiyorum zaten malum diyetteyim. 1 taneden de hiç bişey anlamıyorum. Çok mutsuzum tatlı yiyemiyorum =(

Betül Ç. dedi ki...

bunun kalorisi çok değildir bence ye. ben de ilk hoşbeş çilekli yediğimde dedim ki"şimdiye kadar yediklerimiz gofret değildi, bizi kandırdılar! gofretin babası-anası kralı geldi!

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

100 gr de 490 kalori var. Aburcuburlara göre normal gibi ama ben yine almamaya gayret gösteriyorum çünkü durduramıyorum kendimi. Gerçekten gofret diye kandırmışlar bu zamana kadar =)

reyhane dedi ki...

Selam,nasılsınız,iyisiniz inşallah..Hımmmm..Hoş görünüyor..Hoşbeşler..

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Çok teşekkür ederim çok iyiyim sizde iyisinizdir umarım =)
evet gerçekten çok hoşlar =)

gunesyuksel dedi ki...

tatlı yıyecekler hem de abur cubur hıc sevmem ama sen böle reklam yaptın ya.. buram buram cılek kokuyo sımdı burnuma.. dıyetteyız ama .. oluyo mu ama?.. ama şimdi ama.. ben gidim yeemek yiyim bari de, diet yanmasın... sevgiyle.. :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

=) yaaa bende diyetteyim canım çok çekiyo =(

markette gördüğüm zaman içim gidiyor =(
uzaktan bakışıyoruz öylee =)

Stil Direktoru dedi ki...

öncelikle sağol balım ve sen benden çok yaşayacaksın kuzu! Yazayım diyordum bende bunları, vanilya ve çilek süper hele çilek fırından yeni çıkmış gibi :)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

güneşyüksel: öyle güzel kokuyorlar ki hemdeee ah o diyetler bizi mahvediyor =)

Stil direktörü: Hep beraber sağlıklı yaşayalım edicim =) Her markete girişimde karşımdalar şu sıralar diyet yaptığım içinde çok zor anlar yaşatıyorlar bana =)

Stil Direktoru dedi ki...

Amin cano, kıyamam kız al bi dane ye salla be günah sana :(

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

edim alcam bugün alcam =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...