22 Eylül 2009 Salı

*** Yorucu geçiyor bu aralar. Çalışmak çok sıkıcı geldi bu sefer bana. Sevgiliyle beraber çalışıyorduk ya bizi hiç yan yana tutmadılar sevgili olduğumuzu biliyorlardı. Canımı sıkan bu değildi mağazada kimse adam gibi çalışmıyordu ve bana verilen görevi eksiksiz yerine getirmek kendimi enayi gibi hissetmeme neden oldu ve bu pazara kadar çalışacak olmamam rağman müdüre çıkmak istiyorum dedim ve ayrıldım. Sevgilininde yarın son. Gelemiyorum böyle haksızlıklara kıçı kırık bi yerde çalışıolar bi bok sanıolar kendilerini gerzekler topluluğu.

*** bayramınızda kutlu olsun cümleten.

*** Bugün sevgilinin ailesinin bayramını kutlamak için onlara gittim. Daha önce tanışmıştık annesiyle babasıyla ilk defa tanıştım ve ilk defa evlerine gittiğim için çok heyecanlıydım sevgili ise çok uyuzdu çok sakin çok sinir çok gıcık. sinir oldum ona. Sıcak bi ortamdı ama ben çok gerildim rahatlayamadım hiç nedenide sevgili. neyse buda yeter bu kadar.

*** Canım çok sıkılıyor şu anda. Çünkü babam biraz rahatsızlandı. Hastalığından dolayı hafızası gidio arada ve o durumlardan birini yaşıyoruz şu an. İlaçlarını verdik ve başka bişey yapamıyoruz bekliyoruz. Kendine gelmesini. Aslında tehlikeli babamın bu hafızasının gitmesi durumları. Buda yeter bu kadar kötü düşünceleri kovmak istiyorum.

*** aslında bişey yazmak istiyorum ama beceremiyorum. oda bana kalsın hepsi gibi

hoşçakalın..

3 yorum:

ayci dedi ki...

olsun...yinede bayramin kutlu olsun be mörfüm!

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

saol aycim seninde kutlu olsun bayramın sünter teyzeminde öperim ellerinden ..

UndefinabLe© dedi ki...

İyi geçmiş bayramlar olsun bitanem ^^
Bu ara yine kara bulutlar döneminde blogger insanlar sanırım. Haydi hayırlısı... Bak, ben yazamıyorum bile... :/

Öperim
-D-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...