9 Eylül 2009 Çarşamba

bu aralar... =)

Bu aralar koşuşturmayla geçiyor gibi geliyor bana 2 gündür sabah erkenden kalkıp evrak tamamlamaya çalışıyorum. Biz sevgiliyle birlikte bayram döneminde bi yerde çalışcağız daha öncede çalışmıştım bu sefer sevgili bende geleceğim dedi. Orası bi dünya evrak istedi sanki nüfusuna geçirecek 2 gündür onları halletmekle uğraşıyoruz. Sonunda bugün hallettik ve cuma günü başlıyoruz.

Birde bayramdan sonra teyzemin oğlunun nişanı var onun için elbise bakıyorum. Abiye bişey almayacağım normalde de kullanabileceğim birşey almak istiyorum poloda bir tane beğendim. Her yerde de kışlıklar çıkmış o yüzden bulmak zor oluyor ne çabuk kışı getirdiler anlamadım ya. Uyuz oldum. Eskişehirde zaten çok yer yok olanlarda kışlık sezon çıkarmış. Ne yapacağımı bilmiyorum. Elbise gibide ufak bi telaşım var. Ben o kadar düşünmüyorum kuzenler daha meraklı ne alcaz ne yapcaz. Onlar aldı elbiselerini ben hala almadım daha çok var diye oturmaktayım =)

Bu aralar içimde tuhaf bi mutluluk var. Seviyorum bu halimi. Karabulutların gelmesini istemiyorum.

Bu aralar Elizaphelia'm ve Undefinable'm gelcekler Eskişehir'e hemde cuma günü yani işe başladığım gün bu duruma çok uyuz oldum =( ama yemek molamda görüşmeyi düşünüyorum =)) Çok merak ediyorumm onları.

10 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Öhüm... 11 trenine alıyoruz biletleri (=
Enis Eren gibi bir zat ile geleceğiz hatta sanırım.
Bakalım Mörf'üm; görüşeceğiz umarım ;)

Mutlu ol; biz de olalım ;)
Öperim ^^
-D-

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

sen bana bi mail atsana bakim =)gokkusagindaoturankiz@gmail.com'a planlarınız neler merak ettim =)

Bugra dedi ki...

Hop :)

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

=) hayırdır sen nerelerdesin ?

Bugra dedi ki...

Eski$ehir :)

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

hadi yaa.. cuma gidiomuşsun galiba

Bugra dedi ki...

Dengesizliğim ile bilinirim biliyorsun :) Sağım solum belli olmaz :)

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

=) farkettim..

ay kopuğu(köpüğü) dedi ki...

anaa bu kadar eskişehirli var, eskişehir zirvesi war. ben hala şırnaktayım:( neyseki ben de 16sında eskişehrimde olucam. gelen giden olursa haber edersiniz:)
mucx..

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

ben hep esk.deyim gel sen seninlede yaparız zirve =))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...