24 Eylül 2009 Perşembe

Bilmem ki bu ne !

Kafam karışık düşüncelerle ve ben kazanmayı düşünüyorum ne kazanacağımı bilmiyorum ama mutlu olacağıma inanıyorum sadece yaşamak güzel olan ama yarışlarda var işte onlarsız hiç olmadı olmayacakda.

Hayatımdaki belirsizlikle yaşamaya ben alıştım ama bazen acı çektiriyor bana. Aslında çoğu zaman acı çekiyorum. Umursamaz gibi davranmam umursamadığımdan değil kaçmamdan kaynaklanıyor. Kaçıyorum ve acımasız davranıyorum ama içim hep ağlıyor.

Gerçekten çok üzülüyorum bu içinde olduğum duruma ama çözüm benim elimde değil. En çokda canımı bu yakıyor işte elimden bişey gelmiyor. İyi yapamıyorum ailemi. Kendime bile bi iyilik yapamıyorum. Bazen çok saçma şeylerle uğraşıyormuşum gibi geliyor.

Artık çoğu zaman kendimi anlamıyorum ne yapmaya çalıştığımı bilmeden yaşıyorum. Ben kendimden bu kadar uzaklaşmazdım ama ben herşeyden uzaklaşmak istiyorum. Takılıyorum birşeylere sürükleniyorum sadece. Çok takıntılı bi insan olmak çok kötü bi durum. Geceleri uyuyamıyorum bu aralar çok sıkılıyorum


İçime akıyor yine bi dünya tuzlu su..

Güçlü durmaya çalışmak zor gelebiliyor bazen. Yine mutsuzluğa gömülmek istemiyorum. 2 ay öncesine dönmek istemiyorum. ben bi küçük kız çocuğu olmak istiyorum en sevdiğim rol bu.

Küçük bi kız çocuğu..
Çok masum ama ben hiç masum değilim olamam ki küçük bi kız çocuğu
hem küçük kız çocukları mutlu olur ben onlar kadar mutlu değilim anlık mutluluklar benimki
çok uzak bi durum sanki çok ii bi oyunculuk istiyor.
ama evren bize demiyormu inan rolüne ve ii oyna ben sana göndereceğim.

Ey evren duy sesimi ben inanmaya başlıyorum bütün yapmak istediklerime..
Mutluyum evren ben
Babamda sağlıklı ayrıca
Annemde çok mutlu
Masum olmak zor evren buna inandıramadım kendime o kadarda masum değilim.
Sevgiliylede çok mutluyuz evren.
En çok hayatımı dolduranlar bunlar evren. bunlar iyi olsun yeterki seni hiç boş bırakmayacağım hep birşeyler isteyeceğim senden söz veriyorum bak.
Kısaca babamın sağlığıyla gelecek huzuru istiyorum evren. Artık çok uzamadımı bu süre çok aylaklık yapıyorsun bir an önce yerine getirsen sevineceğim sabrımı taşırıyorsun artık...

Hadi evren artık acele et !

3 yorum:

suicidallegacy dedi ki...

hmm sanırım buraya genel bir yorum yapıcam şimdi.böyle ben kendimle ilgili yazmayı pek sevmediğimden galiba bu tarz 'çok kişisel' blogları okumuyorm pek zira röntcülük hissi yaratıo bende ama sevdim blogunu ve yazdıklarını..okudumda biraz.neyse öyle yani.sonunu bağlayamadım artık idare edersin.=)

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

teşekkür ediyorum =) ben yazmaya razı olduktan sonra sen röntgenci olmuş oluyorsun rahat ol =)
sevgiler =)

suicidallegacy dedi ki...

peki=) rahat rahat okim o zaman=d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...