1 Nisan 2009 Çarşamba

Kaçırmasana hevesimi yaa



Püf ya yine sinir oldum. Sevgili çöp çatanlık yapmaya kalktı. Gazmeyle Memoyu ayarlıycak. Biraz önce toplu konuşmaya aldık ikisinide. Gamzenin bi arkadaşını sevgilisini Paris'e götürmüş Gamzeyle Memoda Paristen girdiler konuya işte sevgili ben falan hep beraber konuşuyoruz. Sevgili kendini aştı benim için bu kadar kafa çalıştırsa hiç ben trip atmam ona ama nerdeeee. Puştluğa çalışıo kafa. Gazme dio Memo beni parise götür Memoda tamam dio neyiyle götürcek pazarda bitte para etmez Memoda bitte yoktur. Memo çavuşluğu kazandı çavuş olcak Gazme istemem gezemem ben öyle dio daha ne dedim türkiyeyi gezcen en azından. Baya bi kafa kırdık bunlarla. Sonra sevgili traşa gitti ve sorada tripli bi halde konuşmadı onlarla. Benlede bi tuhaf konuşuyo. Noldu diom yok bişey. Çokda eğleniodum gülüodum falan bütün hevesim kaçtı ama öyle yapınca. Başı ağrıyomuş açıklaması buydu doğrudur bilemem. Ama böyle gülmeye başlıyorum tam ve kırılıo hevesim sonra.

Şuanda ise ağlamak istiyorum. Sadece ağlamak. Göz yaşlarımla mutluyum ben. Gülmek çok uzak artık bana.

2 yorum:

Dilek Isabelle dedi ki...

ah be isin zormus cnm , bos ver bende.. ama kolay degil i know.. :(

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

:( püf yaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...