21 Nisan 2009 Salı

Film yorumları

Dün 2 tane filme gideceğimden bahsetmiştim ve akşam yorumlarımı yazacaktım ama eve gelince hiç halim yoktu o yüzden yazamadım. Sabah kalkıp sporumu yaptıktan sonra hemen yazmaya başlıyım dedim. Bu arada spora başladığımıda söyliyim. Teyzem annem ben bizim evin arkasındaki parka gidip yürüyoruz.

Şimdiiii..

İlk girdiğimz film ''Devlet Oyunlar''ıydı. Filmin konusu şuydu buydu demeyeceğim girersiniz bi siteye okursunuz onu. Filmin konusu iyiydi ama sahneler biraz daha atraksiyonlu olabilirdi. Dedektif gazeteciliği ve siyasi oyunları içeren bir film. Kadro süper. Sahneler yüzünden konu sönük kalmış. Dedektiflik filmi ama daha ayrıntılarda aranabilirdi izlerken aaaa nolcak acaba diye pek düşünmedim. Ne olcağını tahmin etmek zor olmadı. Sonunu tahmin edebiliyorsunuz hele böyle filmleri çok izliyorsanız tahmin daha da kolaylaşıyor. Tavsiye edermisin derseniz yani o kadar görülesi bi film değil. Pek sıkılmadım filmde 10 üzerinde 6 lık bi film bence










İkinci film ise ''Hızlı ve Öfkeli 4'' tü. Bu film biraz sönük kalmış bence diğer filmlerin hepsini izlemedim ama hele Tokyo'dan sonra çok sönük. Öyle yarışlar falan yok sadece bir tane yarış var oda hemencecik bitiyor. Ben Tokyo gibi bekliyordum daha çok yarış falan ama öyle değil. Öyle yarış çok aramayın derim ben. Daha çok polisiye filmine dönmüş. İlk filmleri izlemediğim için bağlantı kuramamış olabilirim. Serinin tamamını izleme kararı aldım. Bence çok güzsel bi filmdi. Gidilmeli kesinlikle =) Arabalar süper hatunlar taş gibi sinir oldum biraz onları görünce. Ayrıca filmin sonu yine açık kaldı devamı var. Olmalıda bence bu filmi serilerin tamamını izleyince tekrar daha net yorumlayacağıa eminim. Filmi anlıyorsunuz fakat bence eminim diğer filmlerlede bağlantılı olan kısımlar var o yüzden tamamını izlemek istiyorum.
Kesinlikle tavsiye ediyorum izlemelisiniz. Süperdi =)




Bide her 2 filmde de müziğin sesi arttığında yada ani bi ses yükselmesi olduğunda ben sıçrayıp durdum. Çok güldüm kendime. Sevgilide sakin ol diyip sarıldı bana. Ama sadece filmde değil ya ben herşeyde böyleyim kedi görürüm hemen sıçrarım aklım başımdan gider. Bi dur demem gerekiyor sanırım kendime.

Filmden yorumlarda bu kadar.. Bir günde 2 film Filmler iyi olduğu için sıkıcı olmadı. Hele bide sevgili olunca yanımda daha bi güzeldi =)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...