18 Nisan 2009 Cumartesi

Cumartesi gezmesi.



Bugün çooooook eğlendiiikk.. Eskişehir'e yeni Kentpark yapıldı. Büyükerşen'in ellerine sağlık diyoruz. Resmen kendimi bi tatil köyünde falan hissettim. Çok güzel bi yer. Her yer yemyeşil. Eskişehir'e deniz gelmiş. Suni bir sahil var, havuzlar var hem çocuklar için hem büyükler için, şezlonklar şemsiyeler harika olmuş. Daha tam bitmemiş olmasına rağmen gerçekten harika olmuş. Olimpik kapalı yüzme havuzu yapılıyor, hara var faytonlar var, kafeler var. Ve yapılacak bi çok şey varmış.



Göletteki balıklar bi harikaydı. Her şey mükemmel düşünülmüş gerçekten. Hayran kaldık sevgiliyle. Eskişehir böyle şeyleri hakediyor. Havada güzeldi çok kalabalıktı.

Çok güzel bigün geçirdik sevgiliyle. Güneş altında dolaştık, iskelede oturduk ben iskelede oturmayı çok severim bide dalgaları takip etmeye başlayınca denizin üstündeymişsin gibi hissediyorsun ya bayılıyorum ona =) Çok dinlendirici oluyo. Çimlerde oturduk hatta boğuştuk ve bi sürüde fotoğraf çektik. Çok iyi geldi bize.

O kadar zor günlerden sonra bu günler bana çok mutluluk veriyor. Seni hep çok sevdim. Ama bi kere daha aşık oldum sana =)

İyiki varsın..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...