3 Mart 2009 Salı


Kaç gündür yazamadım blökhcüm. Haftasonu İstanbuldaydık babamı görmeye gittik sölemiştim. Okulda yorucu geçiyo yazamadım bi türlü.
2 gün çok çabuk geçti çok özleşmişiz. Dolaştık falan biraz iyi geldi, babamada moral oldu. En kısa zamanda hep birlikte evimize döneceğiz inanıyorum. Güzel zamanlar geçirdik her ne kadar hala ve enişte faktörüne rağmen. İstanbulda halamda kalıoruz vegerçekten çok sıkıcı ya kadın çok mal sinir ediyo beni. Bütün marketleri geziyo nerde en ucuzsa onu alıyo ya tamam devir tasarruf devride bu kadarda olmaz be kardeşim. Şimdi bu kadın bizi pazara gezmeye götürdü ya zaten ben biliyom pazarı falan gelmesine gerek yok ama takıldı peşimize. Meğer bu kadına lazımmış pazar ya kadın ikidebir kaybolup duruyo çıldırttı beni. Pazar günüde dolaşalım biraz diye karşıya geçtik. Kadın düşmezmi ağzımı açıp camiiye bakcam diye. Ben bunu yerde görünce iyice çıldırdım. Aslında annem babam ben gitcektik bizimkiler kibarlıktan sende gel dedi bu hemen atladı bi insan düşüncesiz olmaya görsün yaa. Böyle maceralıydı ama babamla olmak bambaşkaydı çok seviyorum babacım seniiiii. Hep beraber olmayı bişiler yapmayı çok özlemişim. Geçicek herşey.

Bu arada sevgilide İstanbuldaydı cumartesi döncekti 5 dakkada olsa beni görmek için pendikten bindi dönüş trenine. Yarım saat falan onunlada görüşmüş olduk.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...