29 Mart 2009 Pazar

İyiki doğdun annem..



Bugün annemin doğumgünü. Şu hayatı bana yaşanabilir hale getirensin. Sende huzur buluyorum annem ben. Seni herşeyden ama herşeyden çok seviyorum. Bambaşka bişeysin annem kimse senden daha ii anlayamıo beni. Hep yanımda oldun. Küçükken evcilik oynardık beraber oyunlarımı yalnız bırakmazdın hep tek çocuk oluşumu hissettirmemeye çalıştın bana hepde başardın annem. Büyüdüm hala hissettirmiyorsun. Senden başka kimse kırmaktan korkmuyo annem.

Arkadaşım, dostum, kardeşim herşeyim oldun benim. Yine bu zor günlerde tek dayanağım sensin. Sakın bırakma beni. Biliyorum içindeki fırtınları, ama geçicek annem bunların hepsi. Gelicek babamda yanımıza biz yine hep beraber mutlu olcaz. Üzülme annem nolur üzülme. Bende senin gibi hep güçlü olmak istiyorum.

Benim için en değerli 3 kişi var hayatımda 3üde hep yanımda olsun nolur Allah'ım. Ayırma bizi hiç.

Seni herşeyden ama herşeyden çok seviyorum. İyiki doğdun annem iyiki benide doğurdun. Allah'ım şükürler olsun sana.

2 yorum:

stilperisi dedi ki...

hep birlikte olun mutlu yıllar:))

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım amiiiinnn.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...