6 Mart 2009 Cuma

Haftaya bir bakış


Dersler yoğun olduğu için çok ilgilenemiyorum blökhcüm seninle. Haftanın dedikodularını anlatiiim sana.. Başlıorummm. Hazır ooollllll..

Bu sabah çok kötü bir rüyayla uyandım sürekli birileri ölüyordu babamla ilgili kötü bişeyler gördüm diye hatırlıyorum ama babamın sesini duyunca içim rahatladı. Günün en güzel yanı sevgiliyle geçirilmesiydi... Evet sevgilim geldi kavuştuk sonunda kısa sürcek ama hiç yoktan iyidir okullar bitesiye kadar böyle gitcek katlanacağız.

Yarın Gazzme'de mangal partisi yapacağız. Ayrıca yarın bizim 15. ayımız bitiyor sevgiliyle değişik bi kutlama olcak bizim için. Beraber eğlenmeyi gülmeyi çok özledim. Bi sorun çıkmasını hiç istemiyorum. Yoruluyorum sorunlardan. Eskisi gibi gülmek istiyorum. Allah'ım nolar yarın güzel geçsin.

Gazme'de yeni arayışlar içinde onunda dedikodusunu yapim. Bi tanesi çok asalak ya çocuk ev arkadaşının kölesi resmen ev arkadaşı buna mıç dio bu mıçıo abartmıyorum gerçekten. Eğlence çıkıyor bizede iyi oluyor. Diğerini tanımıyorum arayıp ahkam kesiyor arada Gazme'ye güldürüyor bizi.

Her telden çaldım başka ne anlatsamki?? Blökhcüm başka dedikodu aklıma gelmiyor. Daha sonra devam ederim.

2 yorum:

gazmee dedi ki...

üçüncüyü yazmamışssın darıldım :D pigme çıktı oda zatenn

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

kayda değer biri değilde ondan yazmadım yavrucum =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...