23 Şubat 2009 Pazartesi

Özlediiiiiiiiiiiim !


Bugün saat 7.30 itibariyle herşeyim gitti. O otobüse bindiğinde başladı sana özlemim ey sevgili çok özledim seni. Çabuk geç zaman sevgili yanıma gelsin bir an önce sarsın sarmalasın beni.

Sevemedim hiç ayrı kalmaları senden. Sevme gibi çabamda yok zaten. Her an senle olmak huzur dolmak istiyorum ben.

Hayat = Sen

Sen gidince bana kalan sabretmek sevgilim ama ben bunuda seviyorum. Ben senle olan herşeye hayran ve aşığım. 5 gün sonra kollarında olmayı hayal ederek geçireceğim hayatımmm.

Bu arada yarın okul başlıyor. Nedense bi heyecan var içimde ilk dönem hiç okula gitmedim ondan olsa gerek biraz özledim mi ne okulu. Mor sayfalı defter almak istiyorum acaib taktım mora. Sevgilide öyle diyo çok takmışım mora. Ama napim seviom moru. Allah'ım nolar bi yerden karşıma çıksın mosmor sayfalı bi defter al beni desin bana hemen koşarım ona. ehuhehuh kafiyede yaptım arada.

Özlem dolu ve koşuşuturmacalı bi pazartesi bizi bekliyor bakalım.

2 yorum:

caprice dedi ki...

inş bir an önce kavuşursunuz.
Mor sayfalı defter için günlük tarzı olanlara bir göz at.Benim vardı bir günlüğüm mor sayfalı hemde.
Azcık nispet yapayım:)

gökkuşağında oturan kız dedi ki...

inşallah az kaldı kavuşcaz =) yap sen nispet yap bakim ben aradım bulamadım =(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...