17 Şubat 2009 Salı

Hayaaaat beni neden yoruyosuuun !

Ey hayat niye bu kadar zorsun. Sadece yaşamaya çalışıyorum niye bu kadar yoruyorsun. Keşke istediğimiz zaman istediğimiz yaşta olabilsek. Hemen şimdi çocuk olmak isterdim. Çok özledim o günleri. Annem babamla mutlu olmayı, tek başıma mutlu oyunlarımla birlikte olmayı çok özledim. En çok çamurla oynamayı severdim. Hiç bıkmazdım ya o kadar büyük bi zevkti ki benim için anlatamam blökh. Çamurdan tencere tava gibi şekiller yapardım sonra onları kuruturdum onlar kuruduktan sora içlerinde yapraklar koyup yemek yapardım. Heheyt be ne komik gelio şimdi bakınca ama inanki blökh şimdi ver elime çamur yine yaparım en büyük oyunum o benim bide insan stresini atıyor. O kadar çok istiyorumki o çamurların içinde hiç bişey düşünmeden oynamayı. Hayat çok yoruldum ben. Beni ayakta tutan şahıs Herşeyim iyiki yanımdasın. Yaptığın herşey için binlerce kez teşekkür ediyorum sana. Ben onu çok seviyorum blökh.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...