19 Temmuz 2010 Pazartesi

bende tatile gidiyorum yuppiii =)

Evet sonunda bende tatile gidiyorum. Bu gece yolculuk var bir hafta yazamayacağım fakat dönüşte bol bol nereleri gezdim ne yaptım anlatacağım. Aslında çok gezmeyi bile düşünmüyorum. Denizin güneşin tadını çıkaracağım =)

Bu sene yolculuk Fethiye'ye. 2 aile gideceğiz teyzemler ve biz kalabalık olduğumuz ucuz bi yerler olsun dedik villa bulduk bi tane. Güzelmi bilmiyorum göreceğiz bakalım. Aslında ben öyle kaldığım yerde çok konfor arayanlardan değilim. Tatile gidiyorum sonuçta ay o kötü bu kötü diye geçiremem kafamı boşaltmalıyım. Denizin, güneşin tadını çıkarırım her zaman. Bu seferde aynısını yapacağım. Bol bol foto çekeceğim sizlerle paylaşacağım.

Bugün uzun bir gün beni bekliyor yapacak çok şey var. Annemler hala diğer evden gelmediler, valizlerin hepsini hazırlamak bana düştü.

öperim sizi kocamannnn  =)

2 yorum:

sünter dedi ki...

Hadi bakalim iyi tatiller diliyorum sana:)
Birde dikkat et fazla güneste kalma. Günesyanigi fenadir.

Öpüyorum canim

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

teşekkür ederim Sünter teyzeciğim =)dikkat etmemmi fena oluyor biliyorum. bende kocaman öpüyorum senii =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...