15 Şubat 2010 Pazartesi

Hediye ve Yarışma zamanı hadi koşun =)



Bende hediye dağıtmaya karar verdim. bu postu dün gece yayınlayacaktım fakat yine Eskişehir'de deprem oldu evde yalnızdım bu sefer ve çok korktum. Gecede ananeme kalmaya gidince post bugüne kaldı.

Hediye olarak vereceklerimin bir kısmını görmektesiniz fotoğrflarda 3 tanede süpriz hediye var. Süprizleri yayınlayabilirim çarşmba veya perşembe yada kazanana süpriz olur Henüz karar veremedim =)
Fotoğraftakiler ;
1 adet broş
1 adet yüzük
1 adet Agatha tokalardan
1 adet oje golden rose 91 numara 


Bu yarışmaya katılmak için yapmanız gerekenler kısmı düzenliyim bide diğer bloglarda gördüm bunları =)

Yapmanız gerekenler: 
* Blökhçüğümü takibe almalısınız,
* Adsız yorumlar maillerini bıraksın,
* Blogunuzda blogumdan bahsetmelisiniz ve yorum olarakda linki yayınlamalısınız,
* Daha önce bahsetmiştim satış için bi blog açmayı düşünüyorum ve isim arıyorum diye. Bana bu dükkan blog için bir isim önerisinde bulunmalısınız yorumunuzda blog linkinizle birlikte bu dükkan blog isim önerisinide yazınız. Açmayı düşündüğüm blogda taçlar, broşlar, takılar vs yer alacak. İsim önerinizde bunları dikkate alabilirsiniz.

Hediye vereceğim kişiyi nasıl seçeceğime gelirsek. 
Bu dükkan blog isim önerisini beğendiğim blog sahibine hediyeleri kazanacak. Tam olarak önerdiği ismi kullanmamış olsam bile esinlenebileceğim blog sahibi kazanacak.

Yarışma 26 Şubatta sona erecek.

8 yorum:

E. dedi ki...

Çok güzeller. Broşu sen mi yaptın?

Sana isim düşünmek lazım şimdi (:

zeynep78 dedi ki...

merhaba ;
bloğunuzun izleyicisi oldum ve çekilişinize blog sayfamda yer verdim hediyeler çok cici teşekkürler:
http://efsane78.blogspot.com/2010/02/gokkusagndaoturankzn-cici.html
zeynep efe

zeynep78 dedi ki...

ayrıca blog dükkan ismi olarakta ,
"gökkuşağından inciler " olabilir nacizane :)
zeynep efe

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Sarhoş kedi: evet broşu kendim yaptım. Daha çok yapıcam bi blog işini halledebilsem hepsini yayınlayacağım =)

capricorn dedi ki...

izleyiciniz oldum.bloğum yok :(
önereceğim isim "El Emeği Göz Nuru"

çokomelike dedi ki...

çok güzel şeyler..ellerine,emeğine sağlık..inşallah bana çıkar bu emek sarfedilen ciciler :D

reyhane dedi ki...

Selam,bloğunuzu izlemeye almıştım..Hediyeleriniz ve bloğunuz çok hoş..Bu da kampanyana dair linkim..http://reyhanlahersey.blogspot.com/2010/02/guncel-blog-kampanyalar.html

emine dedi ki...

blogunuzu izliyorum. hediyelere bayıldım. kazanmak istiyorum:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...