18 Şubat 2010 Perşembe

Hediye çekilişi için kurallar değişti !

Hediye dağıtıyorum demiştim ve satış blogu için bana güzel fikir veren birine hediyelerim gidecek demiştim.
Ben satış blogumun ismini buldum.
Bu durumda hediyeler için yapmanız gerekenler değişti.

Hediye çekilişine katılmak için:
* Blökhçüğümü takibe almalısınız,
* Adsız yorumlar maillerini bıraksın,
* Blogunuzda blogumdan bahsetmelisiniz ve yorum olarakda linki yayınlamalısınız(bırakacağınız yorumlarda olumlu ve olumsuz görüşlerinizide bildirebilirsiniz =)   )

Evvveeeet yapmanız gerekenler bu kadar.

Yapacağım çekiliş sonucunda hadiyelerin sahibi belli olacak.
Daha öncede dediğim gibi 3 tanede süpriz hediye var.

Son gün 26 Şubat.


Bol şanslar...

1 yorum:

emine dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...