23 Mayıs 2009 Cumartesi

Kongreeeeeeeeeeee =))

Yazamıyorum bu aralar çok özledim blökhçüğüm seniii. Bu yoğunum anlatamam =) 

17. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi Eskişehir Osmangazi Üniversitesi tarafından düzenleniyordu. Yani bizim okul =)  Bende orada görevliydim. Benim için çok güzel bi deneyim oldu böle bi kongrede olmak çok hoş. Başka bi hava. Kitaplarını okuduğumuz hocalarla karşılaştık.

Tek tek anlatacağım valla içimden geldi. 

1. gün 

Sabah açılış okulun kongre merkezindeydi. Öğleden sonra Anemon otele geçildi. Otelide beğenmedim pek ama neyse benim olmadığı için otel sorun yok =) Görevimiz 3 kız arkadaş bi salondan sorumluyduk ve konuşmacılara yardımcı olacağız, hoşgeldiniz falan diyoruz sürekli. Bir araştırma görevlisi yanımıza gelip bize birşey sordu ve sonra bize sizin okulda çokmuş araştırma görevlisi dedi. Biz görevlileri araştırma görevlisi sanmış ay bi hoşuma gittiki anlatamam. Lisansız biz daha diince pek şaşırdı. =)  Ay ama görceksiniz biz 3 kızı resmen dötümüz tavan yaptı =)  ama karar verdim yüksek yapcam ama ben akademik kariyer yapamam. Çok sınav var ya ona gir buna gir zor valla. Bende katılımcı olarak katılmayı çok istiyorum. Seneyede Çukurova üniversitesi düzenleyecek Adana'da olacak. Allah'ım nolaarr gideyim bende oraya hocalarımla =)  

2. gün yani bugün

Tüm gün oteldeydik ve yine aynıydı görevimiz. Bugünde bir erkek hocayla burun buruna geldik ben hocam buyrun diye yol verdim oda bana siz buyrun hocam dedi ama uleyn çeilin ben geliyorum diyebilirdim o lafı duyduktan sonra  huhahay =)  Ay nasıl kasıldım nasıl kasıldım düşebilirdim arkaya=) Bide en çok dikkatimi çeken şey şuydu bu yol verme durumlarında. Bütün orta yaş üzeri erkek hocalar çok küçük hanımlara bile yol verdiler ama bazı genç erkekler hiç yol vermediler. Yeni nesil unuttu böyle şeyleri şekerim =)

Akşam ise gala yemeği vardı ve çok eğlenceliydi. Hocalar türk sanat müziği korosu oluşturmuşlar ve güzel bi türk sanat müziği keyfi yaşattılar bize. Ay bi eğlendik bi eğlendik. Bol bol güldüm valla..

3. gün yarın oluyor

Sabah otellerden misafirleri toplayıp Anemon otele giderek başlayacağını biliyorum. Yarın devam ederim =)


Ay bu arada stajla ilgili bi yazı yazmıştım ya olmıycak falan diye. Staj yapacağım firmadan kabul edildiniz diye mektup geldi. Hala okuldan sigorta yapmasını istemekte ama hocama sordum gönüllü yapmak istemektedir diye bir belge veriyoruz onu kabul ederse olur dedi. Biraz ümitlendim inşallah oluuuurrrr. =)


Bide topuklu ayakkabı giymeyi hiç bilmiyorum. Bilmemekte değilde çok yorucu ya öldüm 2 gündür. Rahat az topuklu ayakkabılar istiyorum. 3-5 tane =))  Bide pantolon kumaşından olsun eğer staj işi olursa alcam güzel ciciler. Hayallerimide yazdım 2 dakkada.

Ama valla çok özendim 2 gündür milleti görünce ya. Yüksek yapcam kararlıyım ve de en az 1 kere bu kongreye katılımcı olarak katılacağım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...