13 Mayıs 2009 Çarşamba

Haftaya bakışş..

Kaç gündür bişeyler yazasım yok. Bugün bi el atim bari dedim. Bulantılarım geçti gibi bugün daha iiyim.

Cuma gecesi istanbul yolcusuyum. Babamı görmeye gidiyoruz. Çok özledim babişkomu. İstanbula gitmişken Fulymi göreceğim birde bi gece onda kalacağım. Çok özleştik anlatcak çok şey var =) bu tatil ii gelecek bana gibi. Babamı görmek bana enerji ve güç vericek.

Okulda da şenlikler var pek bana göre birileri gelmedi ama yarın Badem var ona gitmeyi düşünüyorum.

Cuma günü sevgilinin kep töreni var. Bişey çıkmazsa gitmeyi düşünüyorum. Sevgilinin annesi ve kardeşide olucak. Heyecanlı olcak benim için hihih =)

Cuma günü yolculuklar günü olcak hem kep törenine hem istanbula =) Çok ii olcak benim için bu yoğunluk. İstanbuldan geldikten sonrada okuldaki bi kongrede görev alacağım. Ay sonrada sınavlar başlıo =( Bu kötü bi haber nese boşverelim.

Bu gecelikte bu kadar efenim

=)

gülün mutlu olun

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...