9 Ekim 2010 Cumartesi

Eski dostla güzel anlar

Bugün evde otururken eski bi arkadaş Deniz facebooktan yazdı hadi görüşelim diye. Deniz'i askerde biliyordum meğer izne gelmiş. Hazırlanıp geliyorum dedim hemen herşeyi bırakıp hazırlanıp gittim yanına.Çok uzun zaman olmuştu görüşmeyeli her günümüz beraber geçerken ayrı düşmüştük olmayacak insanlar yüzünden ama ben hiç kin tutan biri olmadığım için unuttum herşeyi en güzelide bu bence =)   Üniversite 1de başlamıştı bi gruptuk ama okuldan arkadaş değildik yurttan arkadaşlarımın arkadaşlarıydı zamanla can olduk birbirimize. 2 seneyi geçirdik beraber her gün her an birlikte geçti neler paylaşıldı o kadar eğlenceli zamanlar geçirdik o günleri hatırladıkça hala gülüyorum. En eğlenceli zamanlarımızdı. Sonunda osaçma sapan beş para etmez insanlar yüzünden sorunlar yaşadık. Belki o kadar sağlam değilmiş arkadaşlığınız diye düşünüceksiniz belkide öyleydi ama olaylar çok yormuştu beni ve uzak kalmayı tercih ettim. Şu anda o günleri gülerek anıyorum ve kimseye bi kızgınlığım yok.

Denizle eski günleri andık askerlik anılarını anlattı. çok güldük bol bol yedik. 2 waffle manyağı waffle ın dibine vurduk sonrada şekerimiz tavan yaptı =)  Çok özleşmişiz çok şey birikmiş. Deniz hala aynı Deniz'di. 


güzel bir gündü.

geçen hafta hiç yazamamıştım aslında burdayım ama yazamıyorum demiştim. Yazamamamın nedeni yurttaki arkadaşlarımın tekrar eskişehir'e gelmeleri. Fulim yüksek lisansı kazandı ve tekrar döndü bi ev tuttu. sinemin ise okulu bitirmek için geri geldi sinem de bi ev tuttu. Hergün sinem fulyayla geçt. gülmeler eğlenmeler harika zamanlar yaşandı.

böyle geçiyor işte günceğizlerim
öperem sizleri koskoca bu arada iileşmeye çalışıyorum daha iyiyim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...